جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی Super Mario Run برای iOS

Super Mario Run بالاخره با قرار گرفتن بر روی فروشگاه مجازی اپل به انتظار طرفدارانش پایان داد. این اولین باری‌ است که شرکت نینتندوماریو را در قالب یک بازی موبایلی و بر روی پلتفرمی به غیر از پلتفرم‌های خودش عرضه می‌کند.

بازی Super Mario Run برای iOS

Super Mario Run یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال است که تجربه‌ی پلتفرمر دوبعدی این فرنچایز پرطرفدار را به بازیکنانش ارائه می‌دهد. این بازی به تازگی و در دو نسخه‌ی رایگان و پولی در فروشگاه مجازی اپل قرار گرفته است.

هرچند Super Mario Run از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به بازی‌های قدیمی Super Mario Bros. دارد اما گیم‌پلی آن تغییرات قابل توجهی به خود دیده که آن را برای تجربه بر روی پلتفرم‌های موبایلی مناسب‌تر کرده است. واضح‌ترین این تغییرات آن است که کاراکتر ماریو در این بازی به صورت خودکار می‌دود و بازیکن می‌بایست با لمس کردن صفحه‌ موبایل از موانع مختلف دنیای ماریو بپرد. دویدن خودکار ماریو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تنها با استفاده از یک دست Super Mario Run را بر روی موبایل خود بازی کنند.

 

Super Mario Run شامل سه حالت بازی است. World Tour، Toad Rally و Kingdom Builder. حالت World Tour به نوعی بخش داستانی بازی است که ماریو در آن با گذشتن از ۶ دنیای کلی، قصد نجات پرنسس پیچ را دارد. Toad Rally، بخش رقابتی بازی است که در آن با دوستان یا دیگر بازیکنان سراسر دنیا به رقابت می‌پردازید. در آخر هم Kingdom Builder به شما اجازه می‌دهد تا امپراطوری قارچی خود را با استفاده از Toadهایی که در حالت Toad Rally بدست آورده‌اید بسازید.

 

نسخه رایگان Super Mario Run تنها شامل قسمت‌های محدودی از بازی می‌شود اما با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار به نسخه کامل بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. این بازی فعلا تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده است اما انتظار می‌رود در سال میلادی آینده نسخه اندروید آن نیز منتشر شود.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *