جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


باندل ایکس‌باکس وان ایکس با تلویزیون ۴K

ایکس‌باکس وان ایکس تنها کنسول بازی حال حاضر به حساب می‌آید که می‌تواند بازی‌های را با کیفیت ۴K واقعی اجرا کند. به همین دلیل برای اینکه بهترین تجربه را با این کنسول بازی داشته باشید، باید تلویزیون ۴K داشته باشید. حالا بد نیست که شرایطی پیش بیاید که بتوانید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را به همراه یک تلویزیون ۴K بخرید. به نظر می‌رسد که مایکروسافت واقعا به چنین شرایطی فکر می‌کند و می‌خواهد چنین پیشنهادی به گیمرها بدهد.

در واقع فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در یکی از پست‌های توییترش به این موضوع اشاره کرده که:« قبلا چنین باندلی برای ایکس‌باکس وان اس داشتیم و قطعا این کار را برای ایکس‌باکس وان ایکس هم انجام خواهیم داد.» اسپسنر این توییت را در جواب سوالی ارسال کرده بود که از او پرسیده بود که آیا ایکس‌باکس وان ایکس با باندلی به همراه تلویزیون عرضه می‌شود یا خیر.

پس می‌توانید خوشحال باشید که ایکس‌باکس وان ایکس را می‌شود در باندلی با تلویزیون هم خریداری کرد. البته به نظر می‌رسد که این باندل قیمت بالایی هم خواهد داشت. ایکس‌باکس وان ایکس قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار شود و یک تلویزیون ۴K هم نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

البته این باندل شاید برای همه هیجان‌انگیز نباشد، اما می‌تواند خریداران این کنسول بازی را افزایش دهد.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *