جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینتل دیوایس های پوشیدنی خود را تعطیل میکند.

سال گذشته، وبسایت تک کرانچ خبر داد که اینتل قصد دارد از فضای تولید دیوایس های پوشیدنی خارج شده و روی کسب و کار پر رونق خودش متمرکز شود اما این کمپانی سریعا این موضوع را تکذیب کرد.

 

حالا اما گزارش جدیدی از سوی CNBC منتشر شده که نشان می دهد اینتل واقعا قصد دارد این حوزه را کنار بگذارد. به ادعای این وبسایت، دو هفته پیش کل کارمندان بخشی که روی اسمارت واچ ها و دستبندهای سلامتی کار می کردند اخراج شده اند.

«گروه فناوری های جدید» که مسئول توسعه جدیدترین تکنولوژی ها است، حالا از ساعت هوشمند گذر کرده و به سراغ واقعیت افزوده رفته است. اینتل ماه گذشته نیز پروژه ساخت رقیبی برای رزبری پای را نیز متوقف کرد. اگر خبر جدید حقیقت داشته باشد، شاهد عقب نشینی های عجیبی هستیم.

به گفته CNBC، اینتل 80 درصد کارکنان این بخش را در ماه نوامبر سال 2016 اخراج کرده و عده باقی مانده نیز حالا دو هفته پیش از زیر تیغ مدیریت شرکت رد شده اند. عمده کارکنانی که اخراج شدند، از شرکت Basis آمده بودند، شرکتی که اینتل در سال 2014 با مبلغ 100 میلیون دلار خریداری کرد. با تعطیلی بخش آن ها، استخدام در سِمَت های دیگر اینتل مدر نظر قرار می گیرد.

اینتل هنوز این موضوع را تایید نکرده ولی در گزارش مالی شرکت که هفته آینده منتشر می شود احتمالا جزئیات کامل در اختیار قرار داده خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *