جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اینترنت همراه اول در جنوب شهر

طی یک تا دو ماه آینده توسعه اساسی در زمینه اینترنت همراه اول در جنوب شهر تهران رخ خواهد داد.

اینترنت همراه اول در جنوب شهر

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از بهبود وضعیت اینترنت همراه اول در جنوب شهر تهران خبر داد.

 وحید صدوقی در پاسخ به این سؤال که با وجود ورود اپراتورها به عرصه ارائه‌ خدمات 3G و 4G و حتی کسب جایزه اپراتور برتر از سوی همراه اول، همچنان حتی در سطح تهران هم گلایه‌های متعددی نسبت به کیفیت اینترنت همراه اول وجود دارد، اظهار کرد: توسعه شبکه 3G در جنوب تهران هنوز اتفاق نیفتاده، چرا که منطقه جغرافیایی شهر بسیار گسترده است.

وی با بیان این‌که طی هفته‌های گذشته با استفاده از باند 900، تلاش‌هایی صورت گرفته که این روند توسعه‌ای را تسریع شود، گفت: برهمین اساس احتمالا طی یک تا دو ماه آینده توسعه اساسی در زمینه‌ اینترنت همراه اول در جنوب شهر تهران رخ خواهد داد.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی کشور همچنین اظهار کرد: اعتقاد ما براین بود که در این زمینه پوشش پیوسته ایجاد کنیم اما به هر صورت تقاضای مشترکین، تعداد گوشی‌های هوشمند و هدف دیتا در شبکه به گونه‌ای بود که توسعه براساس آن صورت گرفت به همین دلیل فرصتی بود تا براساس میزان نیاز و تقاضا شبکه را توسعه دهیم

وی ادامه داد: اکنون جنوب شهر و شهرستان‌های جنوب تهران نیز در حال توسعه کامل هستند و به زودی روند توسعه‌ای آنها تکمیل خواهد شد.

ما هنوز ادعا نداریم پوشش ما کامل است و طبق پروانه هم در سال اول پوشش در حد 50 تا 60 درصد شهرها اعلام شده است.

صدوقی در پاسخ به این سؤال که آیا این حرفه بدان معناست که اکنون تمام گلایه‌هایی که مطرح می‌شود مربوط به مشترکان جنوب تهران می‌شود، توضیح داد: نمی‌خواهم چنین حرفی بزنم.

به هرحال شبکه نسل 2 ما هم در برخی نقاط مشکلاتی دارد، اما بهتر آن است که اگر مشترکی در زمینه دسترسی به خدمات اختلال دارد، مرکز تماس همراه اول تماس گرفته و مشکل خود را بیان می‌کند.

از این طریق این مساله پیگیری می‌شود و تقاضا‌ها مورد بررسی قرار گرفته و یا با سایت‌های اطراف مشکل را برطرف کرده و یا اگر نیاز به تجهیزات اضافی باشد پاسخگو خواهد بود.

مدیرعامل اپراتور اول ارتباطی کشور در پایان گفت: توصیه ما آن است که مشترکان در صورت داشتن معضل در دسترسی با شماره 9990 تماس بگیرند و مسائل خود را طرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *