جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایمن ترین گوشی جهان در خاورمیانه

مدیرعامل شرکت تولیدکننده ایمن‌ترین گوشی هوشمند جهان موسوم به Blackphone اعلام کرد که این محصول به‌زودی به دست ساکنان منطقه خاورمیانه می‌رسد.

  "مایک جِینک"(Mike Janke) مدیرعامل شرکت سازنده توضیح داد که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با این سطح ایمنی ساخته نشده است و این محصول را می‌توان ایمن‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.  او توضیح داد: «هیچ شرکتی تاکنون گوشی هوشمندی تولید نکرده است که تمام فعالیت‌های موبایلی شما را به صورت خودکار رمزگذاری کند. در بازار بزرگ تلفن همراه نمی‌توان یک گوشی واحد را نام برد که قابلیت رمزگذاری گشت‌وگذارهای اینترنتی، تماس‌های تلفنی، پیامک، ایمیل، شماره تلفن‌ها و ... برای آن در نظر گرفته شده باشد.»  او در ادامه گفت: «گوشی هوشمند Blackphone این امکان را برای شما فراهم می‌کند به شما امکان می‌دهد از تمام دارایی‌های معنوی خود محافظت کنید.»
او گفت که گوشی هوشمند Blackphone می‌تواند برای مدیران سازمان‌ها و صاحبان مشاغل در خاورمیانه و آفریقا بهترین گزینه محسوب شود و ایمنی کامل را برای آنها برقرار کند.

گوشی هوشمند Blackphone که فقط در بازار سازمانی و مراکز دولتی عرضه می‌شود، به زودی در بازار خاورمیانه نیز به فروش خواهد رسید.

این گوشی هوشمند در شرکت SGP Technologies تولید شده است و قادر است به صورت خودکار تمامی تماس‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها، متن‌ها و تاریخچه مربوط به گشت‌وگذارهای اینترنتی را رمزگذاری کند مبتنی بر شاخه ویژه‌ای از اندروید موسوم به PrivatOS خدمات خود را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند فقط از طریق شبکه VPN به اینترنت متصل می‌شود و به همین خاطر پیش از آنکه کاربر بتواند با فضای مجازی در ارتباط باشد، ایمنی کامل را برقرار می‌کند.
“مایک جِینک”(Mike Janke) مدیرعامل شرکت سازنده توضیح داد که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با این سطح ایمنی ساخته نشده است و این محصول را می‌توان ایمن‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.

او توضیح داد: «هیچ شرکتی تاکنون گوشی هوشمندی تولید نکرده است که تمام فعالیت‌های موبایلی شما را به صورت خودکار رمزگذاری کند. در بازار بزرگ تلفن همراه نمی‌توان یک گوشی واحد را نام برد که قابلیت رمزگذاری گشت‌وگذارهای اینترنتی، تماس‌های تلفنی، پیامک، ایمیل، شماره تلفن‌ها و … برای آن در نظر گرفته شده باشد.»

او در ادامه گفت: «گوشی هوشمند Blackphone این امکان را برای شما فراهم می‌کند به شما امکان می‌دهد از تمام دارایی‌های معنوی خود محافظت کنید.»

منبع: رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *