جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایرپاد اپل در رنگ مشکی

اپل احتمالاً به زودی ایرپاد را در رنگ مشکی نیز عرضه می کند

ایرپاد اپل در رنگ مشکی

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد به‌زودی نسخه مشکی رنگ ایرپاد را روانه بازار کند.

هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل که با نام ایرپاد شناخته می‌شوند، ظاهر جالبی دارند و افرادی که طرفدار مُد و فشن هستند بیش از سایرین جذب این محصول می‌شوند. ایرپاد در حال حاضر تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود؛ اما بسیاری از کاربران می‌گویند اگر این محصول در رنگ مشکی نیز عرضه شود، حتماً آن را خریداری می‌کنند. اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ را در رنگ مشکی براق – که با نام جت بلک شناخته می‌شود – نیز عرضه کرد. اگر شما از خریداران این محصول هستید و می‌خواهید ایرپاد نیز تهیه کنید، باید بدانید رنگ سفید ایرپاد با رنگ مشکی براق آیفون ۷ همخوانی ندارد و اگر این هدفون‌های بی‌سیم در رنگ مشکی نیز عرضه شوند، مطمئناً فروش بیشتری خواهد داشت.

همه ما می‌دانیم که اپل در مورد لوازم جانبی خود سختگیری به خرج می‌دهد و آن‌ها را تنها در رنگ سفید عرضه می‌کند. اگر بخواهید می‌توانید با پرداخت مبلغی بیشتر، محصولات بیتس را تهیه کنید؛ اما لوازم جانبی اپل تنها به رنگ سفید هستند. اپل معمولاً وقتی برای آینده طراحی خود یک الگوی خاص در نظر می‌گیرد، به‌ندرت پیش می‌آید که تغییراتی در آن اعمال کند؛ اما گویا در این مورد خاص، اپل مجبور به تغییر است و به درخواست مشتریان پاسخ خواهد داد.

اپل همواره با مُد و فشن رابطه خوبی داشته است و معمولاً افراد اهل مُد از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. این افراد به‌تازگی از شرکت اپل درخواست کرده‌اند که اگر ایرپاد را در رنگ مشکی نیز تولید کند، مطمئناً آن را تهیه خواهند کرد. این افراد می‌گویند لباس‌های زیادی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و ما می‌توانیم هر کدام را که خواستیم تهیه کنیم، اما تنها یک نوع ایرپاد وجود دارد و آن هم به رنگ سفید است؛ رنگی که معمولاً با لباس‌های بسیاری همخوانی ندارد.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد به‌زودی نسخه مشکی رنگ ایرپاد را روانه بازار کند.  تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیشرایط ویژه اخذ مدرک LPI آموزشگاه بین المللی ارژنگ هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل که با نام ایرپاد شناخته می‌شوند، ظاهر جالبی دارند و افرادی که طرفدار مُد و فشن هستند بیش از سایرین جذب این محصول می‌شوند. ایرپاد در حال حاضر تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود؛ اما بسیاری از کاربران می‌گویند اگر این محصول در رنگ مشکی نیز عرضه شود، حتماً آن را خریداری می‌کنند. اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ را در رنگ مشکی براق - که با نام جت بلک شناخته می‌شود - نیز عرضه کرد. اگر شما از خریداران این محصول هستید و می‌خواهید ایرپاد نیز تهیه کنید، باید بدانید رنگ سفید ایرپاد با رنگ مشکی براق آیفون ۷ همخوانی ندارد و اگر این هدفون‌های بی‌سیم در رنگ مشکی نیز عرضه شوند، مطمئناً فروش بیشتری خواهد داشت.  همه ما می‌دانیم که اپل در مورد لوازم جانبی خود سختگیری به خرج می‌دهد و آن‌ها را تنها در رنگ سفید عرضه می‌کند. اگر بخواهید می‌توانید با پرداخت مبلغی بیشتر، محصولات بیتس را تهیه کنید؛ اما لوازم جانبی اپل تنها به رنگ سفید هستند. اپل معمولاً وقتی برای آینده طراحی خود یک الگوی خاص در نظر می‌گیرد، به‌ندرت پیش می‌آید که تغییراتی در آن اعمال کند؛ اما گویا در این مورد خاص، اپل مجبور به تغییر است و به درخواست مشتریان پاسخ خواهد داد.  اپل همواره با مُد و فشن رابطه خوبی داشته است و معمولاً افراد اهل مُد از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. این افراد به‌تازگی از شرکت اپل درخواست کرده‌اند که اگر ایرپاد را در رنگ مشکی نیز تولید کند، مطمئناً آن را تهیه خواهند کرد. این افراد می‌گویند لباس‌های زیادی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و ما می‌توانیم هر کدام را که خواستیم تهیه کنیم، اما تنها یک نوع ایرپاد وجود دارد و آن هم به رنگ سفید است؛ رنگی که معمولاً با لباس‌های بسیاری همخوانی ندارد.

به‌تازگی برخی شرکت‌ها و خرده‌فروش‌ها اقدام به فروش نسخه مشکی ایرپاد کرده‌اند. یکی از این فروشگاه‌ها که با نام BlackPods شناخته می‌شود، ایرپاد اپل را به‌صورت اختصاصی در رنگ مشکی عرضه می‌کند. البته این ایرپادها تولید اپل نیستند و این شرکت، خود اقدام به تولید آن‌ها کرده است. در سایت این خرده‌فروشی تصاویری از محصول موجود نیست و تنها چند رندر نشان داده شده و البته قیمت محصول نیز ذکر شده است. با توجه به اطلاعات درج‌شده در این خرده‌فروشی، ایرپاد مشکی شخصی‌سازی‌ شده برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری دارد که بسیار گران به نظر می‌رسد!

یکی دیگر این شرکت‌ها، SlickWraps که پوسته‌های مشکی و رنگی را برای ایرپاد با قیمت ۱۴.۹۵ دلار عرضه می‌کند. شرکت Random dreamers نیز ایرپاد را در رنگ مشکی به فروش می‌رساند. در حال حاضر این شرکت‌ها به درخواست کاربران پاسخ داده‌اند. اگر شما نیز از طرفداران رنگ مشکی ایرپاد هستید، می‌توانید تا زمان تولید نسخه مشکی ایرپاد توسط اپل؛ این محصولات را خریداری کنید.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *