جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایرپاد اپل با پورت لایتینگ

بر اساس تعداد زیادی از شایعات منتشر شده ما در آیفون 7 باید منتظر حذف جک 3.5 میلیمتری صوتی باشیم اما ما تا به این لحظه هیچ تاییدی مبنی بر حذف این پورت استاندارد صوتی دریافت نکرده‌ایم. از سوی دیگر تا کنون هیچ تصویر معتبری از ایرپاد اپل با پورت لایتینگ منتشر نشده بود.

ایرپاد اپل با پورت لایتینگ

اما در اینجا ما تصاویری از یک ایرپاد با پورت اختصاصی لایتینگ اپل داریم که تنها تغییر آن با ایرپاد های قدیمی‌تر آیفون همین تغییر پورت است. کاملاً مشخص است که این ایرپاد دیگر قابل استفاده در محصولات غیر اپلی (و شاید محصولات قدیمی خود اپل) نخواهد بود.

پایین این کابل کمی بزرگتر از قسمت پورت لایتینگ کابل USB اپل به نظر می‌رسد، البته ممکن است در این قسمت برای امور صوتی یک قطعه الکترونیکی جاسازی شده باشد. از طرفی کابل USB اپل در طرفین طراحی چهار گوش دارد، اما در این کابل قسمت بدنه پورت دارای شکل منحنی است، بنابراین ما حدس می‌زنیم که این هدفون تولید یک شرکت ثالث بوده و به طور رسمی متعلق به شرکت اپل نیست.

پیش از این نیز ما یک مبدل جک 3.5 به پورت لایتینگ دیده بودیم که به وسیله آن امکان اتصال هدفون‌های قدیمی به آیفون جدید را فراهم می‌کرد، همچنین ما انتظار معرفی هدفون‌های جدید از اپل با همکاری شرکت بیتس برای آیفون 7 داریم تا علاقه مندان موسیقی به این اسمارت فون بیشتر امیدوار باشند.

منبعgsmarena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *