جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اکشن کمرای جدید LG

در تازه‌ترین رونمایی ال‌جی از محصولات اکوسیستم Friend، دوربین ورزشی یا همان اکشن کمرای این شرکت با قابلیت ارتباطی LTE معرفی شد.

اکشن کمرای جدید LG

دوربین جدید ال‌جی امکان انتشار مستقیم محتویات ضبط شده روی وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب را بدون نیاز به برقراری ارتباط با گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر می‌شود. LG Action CAMLTE از ماه آتی در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و در ادامه راه در بازارهای کلیدی جهان مانند آمریکای شمالی و اروپا نیز پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

در کنار قابلیت استریم محتویات، LG Action CAMLTE امکان دسترسی از راه دور به قابلیت‌های دوربین را از طریق شبکه‌های نسل سوم و چهارم فراهم خواهد کرد تا بتوانید این محصول جدید ال‌جی را به عنوان دوربین نظارتی-حفاظتی در منزل و یا حتی در داخل خودرو مورد استفاده قراردهید. کاربران LG Action CAMLTE نیز می‌توانند تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را از طریق گوشی هوشمند خود دانلود کنند.

بهره‌مندی از استاندارد IP67 نیز محافظت کامل از دوربین ورزشی ال‌جی در مقابل گرد و غبار و شن و ماسه را فراهم کرده و می‌توانید به مدت 30 دقیقه از این محصول تا عمق یک‌متری زیر آب استفاده کنید. کیس محافظ کاملا ضدآب این محصول نیز از سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد تا فیلم‌برداری در زمان موج‌سواری یا شیرجه را امکان‌پذیر کند. با استفاده از یک رابط سخت‌افزاری، LG Action CAMLTE امکان اتصال به کلاه ایمنی دوچرخه سواران و یا اتصال به خودرو را فراهم خواهد کرد. باتری 1400 میلی‌آمپر ساعتی این دوربین نیز امکان فیلم‌برداری با رزولوشن تمام اچ‌دی را برای مدت 4 ساعت میسر خواهد کرد.

Juno Cho مدیر شرکت ال‌جی الکترونیکس در این خصوص می‌گوید: ” مفتخریم تا اکوسیستم محصولات ال‌جی را با رونمایی از محصولات ماژولار و مستقل گسترش دهیم.در این راه، LG Action CAMLTE یکی از محصولاتی است که برای رونمایی در سال جاری درنظر گرفته بودیم. این محصول، نمونه‌ای از ابداعات جدید با قابلیت‌های متفاوت است که در دیگر محصولات موجود در بازار مشاهده نمی‌شود”

اگر چه هنوز قیمت این محصول به‌طور رسمی اعلام نشده اما از قابلیت‌های اصلی آن می‌توان به دوربین 12.3 مگاپیکسلی، مشخصه‌های ارتباطی LTE، شبکه نسل سوم، وای‌فای، یو‌اس‌بی نوع C، بلوتوث 4.1، قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن اولترا اچ‌ی (نرخ 30 فریم بر ثانیه)، فول‌ اچ‌دی (نرخ 60 فریم بر ثانیه) و اچ‌دی (نرخ 120 فریم بر ثانیه) اشاره کرد. قابلیت پخش آنلاین با رزولوشن اچ‌دی و نرخ 30 فریم بر ثانیه در کنار بهره‌مندی از 2 گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 2 ترابایت، جی‌پی‌اس، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و در نهایت، وزن 95 گرمی و رنگ خاکستری روشن از جمله مشخصات دیگر این محصول است.
 

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *