جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اکس باکس بعدی احتمالا «Xbox One X» نام خواهد داشت

بر کسی پنهان نیست که مایکروسافت در حال ساخت و توسعه پلتفرم قدرتمندی است و در حال حاضر اسم رمز «پروژه اسکورپیو» را برای آن برگزیده است. این پروژه تقریبا 10 ماه پیش و در جریان مراسم E3 2016 معرفی شد و دو ماه دیگر در E3 2017 اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.

اکس باکس بعدی Xbox One X

طبق آخرین شایعات و اخبار منتشر شده، فورتزا موتور اسپورت 7 و Red Dead Redemption 2 قرار است توانایی های کنسول جدید مایکروسافت را در بهترین حالت ممکن نمایش دهند و حالا هم اخبار جدیدی مبنی نام این پروژه به گوش رسیده است.

طبق گزارش منبعی نه چندان با سابقه، نام کنسول بعدی مایکروسافت، Xbox One X خواهد بود که این یعنی پروژه اسکورپیو قرار است بخشی از خانواده اکس باکس وان باقی بماند و شروع کننده نسل بعدی کنسول های بازی نیست.

البته با توجه به حضور نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 پرو، مفهوم «نسل» برای کنسول های بازی کمی دچار تحول شده و شاید با ورود اکس باکس بعدی، بهتر باشد نسل بندی ها را فراموش کنیم.

گزارشی دیگر از سوی منبعی قابل اعتماد، می گوید که طی این هفته باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشیم. کاربر وبسایت نئوگف، Shinobi که ید طولایی در لو دادن اطلاعات دارد نیز گفته سخت افزار اسکورپیو فوق العاده است.

حساب کاربری پادکست The Inner Circle نیز ادعا کرده که طی این هفته، بخش دیجیتال فاندری وبسایت یوروگیمر، تحلیلی از سخت افزار کنسول جدید مایکروسافت ارائه می دهد. باید تا چند روز آینده منتظر باشیم و ببینیم مایکروسافت چه خواهد کرد.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *