جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپ FreshTeam مخصوص مدیران

بهتر است بتدریج عادت کنید تا کارفرما بکمک اپهای پیام‌رسان از محل شما بطور لحظه‌ای باخبر باشد.

اپ FreshTeam

شرکتهایی که دائما بازاریابها و مسئولان خرید و فروش خود را به بیرون از شرکت میفرستند همیشه با این دغدغه مواجهند که کارمندشان در حال چه کاری است. اما این مشکل براحتی قابل حل است.

این روزها در جیب همه اسمارت‌فونهایی دیده میشود که دائما به اینترنت متصل هستند. با همین ترفند اپلیکیشن «فرش تیم» (Fresh Team) میخواهد به کارفرمایان کمک کند تا همیشه جای کارمندشان را زیرنظر داشته باشند.

این اپ که برای iOS و اندروید نوشته شده بدون اینکه موجب آزار و اذیت کارمندان شود به مدیران و رؤسا کمک قابل توجهی میکند.

اپلیکیشن Fresh Team با استفاده از سنسورهایی که داخل گوشی هوشمند قرار دارد و بکمک الگوریتم پنهان آن بدون اینکه ورودی خاصی به آن داده شود محل  کارمند را شناسایی میکند.

این اپ به کارفرما کمک میکند تا همیشه از مکان کارمند خود مطلع باشد؛ بداند که در حال انجام چه کاری هست و اینکه چقدر از شارژ باتری گوشی وی باقیمانده است.

شاید از نظر حریم شخصی و خصوصی این قضیه وحشتناک و غیرقابل قبول باشد؛ اما دلایلی که توسط تیم طراحی عنوان شده حداقل روی کاغذ منطقی بنظر میرسد.

ایده اصلی آنها از بین بردن “پیامهای با ارزش کم” است بعنوان مثال؛ یک رئیس برای اینکه محل کارمندش را تحت‌نظر داشته باشد و همیشه از جای او باخبر باشد بدون آنکه از وی سئوالی بپرسد میتواند از روی  GPS این کار را انجام دهد.

حتی با سنسورهایی که داخل گوشی وجود دارد میتوان تشخیص داد که آیا پشت فرمان است یا نه. در برنامه‌ریزی آن طوری تنظیم شده که برای زمانهای خارج از ساعت کاری میتوان این سیستم را خاموش کرد.

قطعا این سیستم برای شرکتهایی که نیروهای راه دور و پرسنل خارج از محیط کاری زیادی دارند فواید بسیاری دارد.

اپ Fresh Team رایگان و روی هر دو بستر iOS و اندروید قابل استفاده است. با کمک این اپ میتوان چتهای صوتی و ویدئویی ۱۰۰ نفر را را کنترل کرد.

منبع آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *