جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل و پنل ال سی دی در آیفون‌ های آینده

 گزارش‌های جدید از احتمال استفاده از پنل‌های ال‌سی‌دی در آیفون‌های سال آینده‌ی اپل حکایت دارند.

 

اپل و پنل ال سی دی در آیفون‌ های آینده

آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس با نمایشگر ال‌سی‌دی مشابه با نسل قبل عرضه شده‌اند؛ ولی اپل در آیفون ۱۰ از پنل اولد استفاده کرده است. استفاده از نمایشگر اولد در آیفون ۱۰ فرضیه‌ی استفاده از این پنل‌ در آیفون‌های سال آینده را قوت بخشید؛ بااین‌حال گزارش وال‌استریت ژورنال،‌ استفاده از پنل‌ ال‌سی‌دی در برخی آیفون‌های ۲۰۱۸ را نوید می‌دهد. طبق گزارش جدید وال‌استریت ژورنال، اپل در نظر دارد از پنل پیشرفته‌ی ال‌سی‌دی ساخت ژاپن دیسپلی برای برخی مدل‌های سال آینده‌ی آیفون استفاده کند.

انتظار می‌رود پنل‌ ال‌سی‌دی پیشرفته‌ی ژاپن دیسپلی موسوم به «فول اکتیو» تا پایان ماه مارس ۲۰۱۹ چیزی نزدیک به ۷۰ درصد کسب و کار مرتبط با گوشی‌های هوشمند و بخش دستگاه‌‌های هوشمند این کمپانی را شامل شود. نام فول اکتیو با استفاده‌ی شیائومی از این پنل در گوشی بدون حاشیه‌ی می میکس ۲ بر سر زبان‌ها افتاد. حاشیه‌های این پنل‌های ال‌سی‌دی بسیاری اندک (در حد ۰.۵ میلی‌متر) است و از این‌رو برای استفاده در گوشی‌های بدون حاشیه گزینه‌ی ایده‌‌‌آلی هستند.

طبق ادعای ژاپن دیسپلی نمایشگرهای ال‌سی‌دی جدید این شرکت قادر به ارائه‌ی ویژگی‌های پنل اولد با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر از آن‌ هستند. سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده‌ی پنل‌ اولد استفاده‌شده در آیفون ۱۰، ۱۱۰ دلار برای هر یک از این پنل‌ها از اپل دریافت می‌کند؛ این میزان تقریبا دو برابر قیمت یک پنل ال‌سی‌دی است.

ژاپن دیسپلی از آوریل ۲۰۱۹ تولید انبوه نمایشگر اولد را آغاز خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که اپل برای تأمین نمایشگر آیفون‌های قدیمی‌تر از ال‌سی‌دی‌های ژاپن دیسپلی استفاده کند؛ برای مثال احتمال استفاده از این پنل‌ در گوشی‌هایی مانند نمونه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی آیفون اس‌ای وجود دارد.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *