جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل و سامسونگ قرارداد دو ساله می بندند

درسته که در ظاهر با هم رقیب هستند اما اگر سامسونگ نباشد، اپل به کیفیت مد نظر نخواهد رسید چرا که شرکت سخت‌افزاری نیست و اگر اپل نباشد، سامسونگ برای پیشرفت روزافزون خود تلاش نمی‌کند! گزارش‌های متعددی منتشر شده است که خبر از شروع همکاری دو ساله رسمی اپل و سامسونگ دارد. مبلغ این قرارداد بین دو شرکت معادل ۹ میلیارد دلار است که سامسونگ را به عنوان تامین کننده اصلی پنل‌های OLED آیفون بعدی می‌کند. در ادامه همراه باشید.

اپل و سامسونگ قرارداد دو ساله می بندند

در رسانه‌های معتبر آمده است که سامسونگ می‌بایست ۷۰ تا ۹۲ میلیون پنل صفحه‌نمایش در سال ۲۰۱۷ به اپل تحویل دهد! امسال، ده سالگی ایفون است و این شرکت به نظر می‌رسد برنامه ریزی بسیار حساسی برای امسال داشته باشد. البته گفته می‌شود که تعدادی از این سفارش ثبت شده مربوط به صفحه‌نمایش‌های OLED خمیده است. مسلما این خبر بسیار هیجان انگیزی برای کاربران آیفون است که آیا آیفون بعدی چه شکلی خواهد شد؟

تصور کنید تصویر فوق عملی شود؛ حرفی برای گفتن نخواهد بود! اگر به آمار بالا بیشتر دقت کنیم به نظر می‌رسد که ۴۰ درصد کل آیفون‌های سال ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایش OLED باشد. در بازه فعلی اپل هر سال ۲۰۰ میلیون آیفون تولید می‌کند که عدد بسیار رویایی خواهد بود. قضیه جایی قشنگ می‌شود که به نظر می‌رسد در این قرار داد گفته شده احتمال افزایش سفارش کاملا وجود دارد.

منبع : ترنجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *