جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل انتظار دارد در سه ماهه پیش رو 41.5 میلیون دستگاه آی‌فون بفروشد

کمپانی اپل و گوشی‌های آیفون همیشه محبوب بوده و بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌ها با گذشت زمان محبوب‌تر نیز شده‌اند.

 

آی‌فون

به نظر می‌رسد که محبوبیت همیشگی آیفون رو به افزایش است و این گوشی روزبه‌روز علاقه‌مندان بیشتری را به خود جذب می‌کند. براساس یادادشت‌های کووِن یک تحلیلگر از کمپانی Timothy Arcuri، متخصصین پیش‌بینی می‌کنند که در سه ماهه جاری کمپانی اپل 41.5 میلیون آیفون خواهد فروخت.

این پیش‌بینی نشان‌دهنده افزایش بیش از 1 میلیون نسخه به نسبت همین سه ماهه در سال گذشته است. خرده‌فروشان با حالتی اغراق آمیز می‌گویند که گوشی‌های هوشمند اپل از درون قفسه مغازه‌ها پرواز می‌کنند.

با این حال، کمپانی تحلیلگر Acuri در ماه ژوئن اذعان نمود که تعداد حقیقی گوشی‌هایی که توسط مشتریان خریداری خواهد شد کمتر از این ارقام بوده و اپل دچار خروجی 4 میلیون واحدی سرمایه شده است.

بدون در نظر گرفتن این سخنان، اپل از تمامی دوران خود اعتماد به‌نفس بیشتری دارد و سرمایه‌گذاران اعلام کرده‌اند که درآمد اپل از این سه ماهه 44.9 میلیارد دلار خواهد بود که به نسبت سال گذشته افزایش 2.5 میلیارد دلاری داشته است. درآمد اپل در سال گذشته 42.4 میلیارد دلار بود.

ممکن است درصد بیشتری از این پیش‌بینی ناشی از انتظار فروش مربوط به گوشی آیفون 8 باشد که در پایان سال 2017 و فصل پاییز کار خود را آغاز خواهد نمود. برای جشن ده‌امین سالگرد این گوشی، اپل انتظار یک فروش فوق العاده را دارد.

متخصصین بازار انتظار یک فروش بی‌سابقه از آیفون 8 را دارند. آن‌ها به دلیل طراحی و ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی، فروش آیفون 8 را یک معامله بسیار بزرگ تلقی می‌کنند. این رویداد احتمالا شش ماه قبل از عرضه اولین گوشی آیفون 8 خواهد بود.

کمپانی Arcuri معتقد است، تنها اعلام عرضه گوشی در ماه سپتامبر 2017 کافی است تا سرمایه‌گزاران و بازار را به جنون بکشاند. در واقع، Arcuri این موضوع را پیش‌بینی می‌کند که فروش این گوشی برای بازار سهام و فروش این ابرکمپانی یک موقعیت استثنایی است.

 

نتبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *