جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل به فکر سلامتی کاربران آیفون افتاد

هفته گذشته گزارش شد که اپل کاملا مخفیانه یک تیم خاص ایجاد کرده تا با ابتکاراتی جدید آیفون را به دستگاهی تبدیل کند که همه نیازهای مرتبط با حوزه سلامتی شما را هم تامین کند. ایده اصلی طرح این است که بتوانید همه اطلاعات مرتبط با سلامتی‌تان را در آیفون‌تان جمع‌آوری کنید و به این طریق هر جا بروید و هر دکتری شما را ویزیت کند بتوانید تاریخچه این اطلاعات را در اختیارش قرار دهید.

در یکی از گزارش‌های جدید خبرگزاری CNBC مشخص شده که اپل برای این طرح جدید با یک استارتاپ به نام Health Gorilla همکاری می‌کند تا از طریق این شرکت بتواند ایده‌های جدیدش را عملی کند.

ظاهرا این استارتاپ در همکاری با بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها قرار است اطلاعات پزشکی، برای مثال اطلاعات مربوط به آزمایش خون افراد را وارد آیفون کند. خود این شرکت هم وظیفه‌اش را به این شکل تعریف کرده: دادن اطلاعاتی کامل از تاریخچه سلامتی بیمار به دکتر. تعریفی که نشان می‌دهد تشابه قابل‌توجهی بین طرح اپل و کار این استارتاپ وجود دارد و به همین دلیل هم همکاری بین این دو شرکت آغاز شده است.

هنوز مشخص نیست که این طرح چه زمانی اجرایی می‌شود و در آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد اما احتمالا درباره این نرم‌افزار در نمایشگاه WWDC اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

 

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *