جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن اختصاصی کنفرانس گوگل آی/ او

یکی از سخت ترین بخش های شرکت کردن در یک کنفرانس، مدیریت زمان است. در این نوع از مراسم ها، رویدادهای زیادی در یک جا جمع می شوند و اگر شما یک راهنمای دستی یا برنامه دقیق در دست نداشته باشید احتمالاً از اکثر بخش ها جا خواهید ماند. به همین دلیل شرکت گوگل هر ساله به مناسبت برگزاری کنفرانس گوگل آی/ او، یک نسخه بروزرسانی شده از اپلیکیشن رسمی آی/ او را در اختیار کاربران قرار می دهد و امسال هم این کار را انجام داده است.

اپلیکیشن اختصاصی کنفرانس گوگل آی/ او


این اپلیکیشن به همه موارد مورد انتظار از یک اپلیکیشن مسیریابی کنفرانس مجهز است. این اپلیکیشن تمامی ابزارهای مورد نیاز برای برقراری ارتباط با سوژه های مورد نظرتان که به صورت دیجیتالی یا فیزیکی در Mountain View کالیفرنیا حضور دارند را برایتان فراهم می کند. شرکت کنندگان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند یک برنامه شخصی سازی شده را برای اطمینان از اینکه هیچ یک از رویدادهای کنفرانس را از دست نمی دهند، تهیه کنند. اگر کاربران این اپلیکیشن را به همراه داشته باشند هیچ گاه گم نخواهند شد و ردیاب های شبکه های اجتماعی به آنها اجازه می دهند به مکالمات مرتبط با کنفرانس گوگل آی/ او دسترسی داشته باشند.
علاوه بر این، سخنرانی ها و جلسات مهم به صورت زنده پخش خواهند شد تا اگر کاربری نتوانست خود را به بخشی از جلسه برساند، چیزی را از دست ندهد. اگر کاربری به دنبال محتوای کنفرانس در طول سال های مختلف باشند نیز می تواند ویدیوهای کنفرانس های سال های گذشته را دوباره ببیند. این اپلیکیشن به افرادی که در کنفرانس شرکت می کنند کمک می کند که به شبکه وای فای این مراسم متصل شوند.
کنفرانس گوگل آی/ او از تاریخ 18 الی 20 می برگزار خواهد شد و شما نیز می توانید پوشش زنده این مراسم را در تک شات دنبال کنید و از آخرین رویدادهای دنیای تکنولوژی با خبر شوید.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *