جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن های برتر تماس تصویری

امروزه تماس‌های تصویری به یک ویژگی همگانی و معمول تبدیل شده‌اند و اغلب برنامه‌های پیام رسان از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهیداز طریق دستگاه اندرویدی خود با دوستان و نزدیکان‌تان تماس تصویری رو در رو برقرار کنید با دیجی رو همراه باشید تا برترین اپلیکیشن‌های دارای قابلیت تماس تصویری را به شما معرفی نماییم.

اپلیکیشن های برتر تماس تصویری

 بلک بری مسنجر (BBM)

قیمت: رایگان

چندین سال از انتشار بلک بری مسنجر می‌گذرد، این برنامه در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی داشته، اما اکنون به نظر می‌رسد در وضعیت حساب شده و مناسبی قرار گرفته است. یکی از امکاناتی که اخیرا به بلک بری مسنجر اضافه شده و عملکرد قابل قبولی نیز داشته است قابلیت تماس تصویری برای کاربران این پیام رسان است. پیشنهاد نمی‌کنیم به استفاده از این برنامه روی بیاورید اما اگر هم اکنون کاربر این برنامه پیام رسان هستید و از عملکرد آن رضایت دارید، دلیلی وجود ندارد که برنامه خود را جهت برقراری تماس‌هایتصویری تغییر دهید.

هنگ اوت (Hangouts)

قیمت: رایگان

هنگ اوت پاسخ گوگل به برنامه فیس تایم اپل است و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تماس تصویری در اندروید به شمار می‌رود. هنگ اوت در واقع یک سرویس پیام رسان است اما می‌توانید از آن در جهت ارسال SMS استفاده کنید و همچنین قابلیت برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نیز در این برنامه قرار گرفته است. تماس‌های تصویری در این برنامه تا ده نفر شرکت کننده را پشتیبانی می‌کند و همچنین طرز کار این برنامه به صورت کراس پلتفرم است، بنابراین می‌توانید از روی گوشی اندرویدی خود با شخصی تماس تصویری برقرار کنید و طرف مقابل بر روی کامپیوتر شخصی به تماس شما پاسخ دهد. این برنامه کاملآ رایگان بوده و به صورت از پیش نصب شده بر روی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است.

ICQ

قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای

مدت زمان زیادی از انتشار ICQ می‌گذرد، در واقع این برنامه در ابتدا رقیب AOL مسنجر بود تا اینکه در اواخر دهه 90 توسط AOL خریداری شد. هنوز هم پیام رسان ICQ یکی از قدرتمندترین برنامه‌های تماس تصویری به شمار می‌رود. بخش تماس تصویری این برنامه عملکرد فوق العاده‌ای دارد و عملکرد بخش پیام رسان نیز قابل قبول است. ICQ همچنین می‌تواند با اینترنت 3G کار کند و از قابلیت رمزگذاری برای امنیت بیشتر نیز پشتیبانی می‌کند.

جاستاک (JusTalk)

قیمت: رایگان

جاستاک یکی از معدود اپلیکیشن‌های تماس تصویری است که در وهله اول بر روی کیفیت تماس‌های تصویری تمرکز کرده و پس از آن به فکر ویژگی‌های دیگر است. این برنامه کراس پلتفرم است بنابراین می‌توانید بر روی دیوایس‌های گوناگون از آن استفاده کنید که جهت اتصال سریعتر، از اطلاعات حساب کاربری فیسبوک شما استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به چت‌های گروهی، تماس‌های رایگان اینترنتی و بازی‌های آنلاین اشاره کرد. در مجموع اگر هم اکنون کاربر برنامه‌هایی نظیر اسکایپ یا هنگ اوت هستید دلیلی برای مهاجرت به JusTalk دیده نمی‌شود اما اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که تمرکزش بر روی تماس‌های تصویری باشد تجربه استفاده از این برنامه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کاکائو تاک (KakaoTalk)
قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای
کاکائو تاک یکی از پیام رسان‌های محبوب در سطح جهان است که بیش از 150 میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. این برنامه دارای امکان برقراری تماس تصویری قدرتمندی است و بیشتر امکانات آن نظیر برقراری تماس تصویری و پیام رسانی رایگان است اما برای دریافت افزودنی‌های این برنامه باید از طریق درون برنامه‌ای هزینه پرداخت کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به فیلترهای صوتی، چت‌های گروهی و پشتیبانی از Android Wear اشاره کرد.

لاین (Line)
قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای

لاین یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیام رسان فوق العاده محبوب است که در سراسر جهان بیش از 600 میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه از قابلیت برقراری تماس تصویری پشتیبانی می‌کند و مانند هنگ اوت با پشتیبانی از چند پلتفرم مختلف به شما اجازه می‌دهد که از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه اقدام به برقراری تماس تصویری کنید. از دیگر امکانات این پیام رسان می‌توان به پیام رسانی فوری، امکانات شبکه اجتماعی، چت‌های گروهی و … اشاره کرد.

اسکایپ (Skype)
قیمت: رایگان

اسکایپ یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری است که از نسخه اندروید نیز بهره می‌برد و در سراسر جهان بیش از 250 میلیون کاربر دارد. این برنامه در طی چندسال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته و در کنار قابلیت برقراری تماس تصویری از امکانات دیگری نظیر سرویس پیام رسان متنی و تماس صوتی قدرتمند برخوردار است. اسکایپ نیز یک برنامه کراس پلتفرم است بنابراین می‌تواند در مکان‌های مختلف و به وسیله دیوایس‌های گوناگون از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید.

 

تانگو (Tango)
قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای

تانگو یکی از اولین اپلیکیشن‌های منتشر شده برای اندروید بود که از قابلیت تماس تصویری پشتیبانی می‌کرد. در طی سال‌های گذشته امکانات زیادی به این برنامه اضافه شده تا جایی‌که اکنون می‌توان از آن به عنوان یک برنامه کامل جهت پیام رسانی و برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نام برد. این برنامه همچنین دارای قابلیت کشف افراد تازه است که به وسیله آن می‌توانید در زمان‌های تنهایی و بی حوصلگی با افراد جدید گفت و گو کنید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. همچنین چت‌های گروهی زیادی در این برنامه وجود دارند که می‌توانید به آنها ملحق شوید و درباره علایق مشترک خود با دیگران گفت و گو نمایید. در مجموع این برنامه دارای امکانات منحصر به فردی است و استفاده از آن یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش به شمار می‌رود.

وایبر (Viber)
قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای

وایبر در ابتدا یک اپلیکیشن منحصر به فرد بود که جهت برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت بالا ساخته شده بود اما مانند تانگو، وایبر نیز با گذشت زمان و دریافت امکانات جدید به یک سرویس کامل پیام رسانی همراه با قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری تبدیل شد. در وایبر می‌توانید نسبت به خرید Viber Out اقدام کنید و به وسیله آن با کاربران غیر وایبری نیز تماس برقرار کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از Android Wear، پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی و پشتیبانی کراس پلتفرم اشاره کرد.

وی چت (WeChat)

قیمت: رایگان همراه با خرید درون برنامه‌ای

آخرین عنوان در این لیست اپلیکیشن شناخته شده و محبوب وی چت است، این برنامه بسیار محبوب است و تاکنون بر روی بیش از 100 میلیون دستگاه نصب شده است. وی چت از امکانات استانداردی که از یک اپلیکیشن پیام رسان انتظار داریم از جمله تماس صوتی و تصویری و پیام رسانی با کیفیت برخوردار است. وی چت همچنین به کمک ویژگی مبتنی بر موقعیت خود که Friend Radar نامیده می‌شود این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا دوستان جدیدی پیدا کنید. این برنامه همچنین دارای یک نسخه دسکتاپ است.
منبعandroidauthority

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *