جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین خریدار آیفون 7

الیور کوکسی برادر دوقلوی جک کوکسی که در سال ۲۰۱۴  به خاطر لیزخوردن دوربین آیفون ۶ از دستش جلوی دوربین ( تنها دقایقی بعد از خریداری آن ) مشهور شده بود نخستین کسی بود که آیفون ۷ را در استرالیا خریداری کرد.

اولین خریدار آیفون 7

استرالیا نخستین کشوری بود که فروش آیفون ۷ را از امروز آغاز کرده است.

الیور کوکسی و دهها نفر دیگر  تمام دیشب را در هوای سرد در اپل استور Perth  استرالیا  گذراندند و جزو نخستین کسانی بودند که این گوشی را به دست آوردند.

الیور البته این بار بسیار بیشتر از برادرش مراقب گوشی بود که حدود ۲هزار دلار استرالیا برای آن پرداخته است.

iphon-2

سال ۲۰۱۴ : جک کوکسی در مقابل دوربین و تنها دقایقی بعد از خرید آیفون گوشی از دست‌اش لغزید و به زمین افتاد. این صحنه بارها و بارها از شبکه‌های مختلف پخش شد
برادر مشهورش جک البته هم اکنون در انگلستان است و احتمالا طی ساعات آینده او را در مقابل اپل استوری در این کشور خواهیم دید.

امسال صف تشکیل شده در مقابل اپل استور Perth سیدنی کمتر از رونمایی‌های قبلی آیفون بود. در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰۰ نفر در هنگام آغاز فروش آن به چشم می‌خوردند.

آیفونی که دو سال قبل از دست جک کوکسی و جلوی دوربین تلویزیون به روی زمین افتاد به شکل شگفت‌آوری صدمه ندید.

iphon3

صف خرید کم نسبت به گذشته

در همین حال گزارش سایت The register حاکی است که صف خرید آیفون در اپل استور suburban سیدنی حاکی است که تعداد کمی در صف خرید آیفون قرار دارند.  شب گذشته کارکنان فروشگاه اپل به کسانی که در صف ایستاده بودند گفتند که در روز نخست فروش خبری از آیفون ۷ پلاس و همچنین رنگ جدید Jet Black نخواهد بود. همین باعث شد تعداد زیادی صف را ترک کنند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *