جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


از همراه سونی زیر آب استفاده نکنید

بررسی‌های متخصصان نشان از این دارد که علیرغم ادعاهای اولیه فراوان شرکت سونی مبنی بر ضد آب بودن تلفن‌های همراه هوشمند ساخت این شرکت، بهتر است از این دستگاه‌ها در زیر آب استفاده نکنید و خود این شرکت نیز این امر را تائید کرده است.
از همراه‌های سونی زیر آب استفاده نکنید

از همراه سونی زیر آب استفاده نکنید
بررسی‌های متخصصان نشان از این دارد که علیرغم ادعاهای اولیه فراوان شرکت سونی مبنی بر ضدآب بودن تلفن‌های همراه هوشمند ساخت این شرکت، بهتر است از این دستگاه‌ها در زیر آب استفاده نکنید و خود این شرکت نیز این امر را تائید کرده است.


شرکت سونی در بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود در وب‌سایت رسمی این شرکت به کاربران هشدار داده است که از دستگاه‌های سری اکسپریا در زیر آب استفاده نکنند.

شرکت سونی که در بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند خود قابلیت ضدآب بودن را به عنوان یک برگ برنده می‌دانست، اعلام کرده است که این قابلیت چندان هم قابل اتکا نخواهد بود.
این شرکت در بخش مربوط به اطلاعات تلفن‌های همراه خود به این امر اشاره کرده است که نباید از این دستگاه‌ها در زیر آب برای فعالیت‌هایی مانند برداشت عکس استفاده کرد.

از جمله نکات جالب در این زمینه این است که این شرکت در شرح محصولاتی مانند اکسپریا Z3 به توانایی کارکرد سی دقیقه‌ای این تلفن در عمق یک و نیم متری آب اشاره کرده و این امر را نتیجه انجام آزمایش‌های متعدد دانسته بود.

حال مسئولان این شرکت توضیح می‌دهند که این تلفن با شرایطی از این دست از کار نخواهند افتاد ولی نباید در زیر آب از آن استفاده کرد. به این ترتیب اگر فکر کرده‌اید که با خرید یک دستگاه تلفن همراه سری اکسپریا می‌توانید در زیر آب دریا عکس‌های یادگاری بیندازید، باید در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.

شایان ذکر است که این اقدام سونی هنوز با عکس‌العمل مشتریان روبرو نشده است ولی به صورت بدیهی هنگامی که در تبلیغ یک تلفن همراه تصویری از عکاسی با آن در استخر را مشاهده می‌کنید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که این قابلیت در دستگاه شما جایی نداشته باشد.

منبه ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *