جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انگشتر هوشمند Neyya

ابزارهای پوشیدنی هوشمند چند سالی است که به بازار عرضه شده اند و برخی از آن ها تا حدودی توانسته اند جایگاه خود را بیابند، اما برخی دیگر هنوز چندان همه گیر نشده اند. از جمله این پوشیدنی ها می توان انگشترهای هوشمند را مثال زد که نزدیک به یک سال است وارد بازار شده اند، اما تا به امروز موفقیت خاصی نصیبشان نشده.

انگشتر هوشمند Neyya

شاید بتوان دلیل این ناکامی را نامشخص بودن موارد کاربرد و فایده های این ابزار دانست. یعنی کاربران هنوز به خوبی نمی دانند که چنین گجت هایی چه مزایایی برای آن ها دارند و به طور دقیق انجام چه کارهایی را برای شان ساده تر می کنند.

البته این اوضاع تا حدودی در حال تغییر است. با معرفی محصولاتی چون اپل واچ، کاربران بیش از پیش با فایده ها و کاربردهای ابزارهای پوشیدنی آشنا شده اند و روز به روز بر میزان استقبال از این محصولات افزوده می شود.

با توجه به همین مسئله، تولیدکننده های ابزارهای پوشیدنی هوشمند به دنبال عرضه گجت‌هایی هستند که علاوه بر داشتن مزیت و کارایی، به عنوان یک کالای لوکس و زینتی نیز مورد توجه قرار گیرند. حاصل یکی از تازه ترین تلاش ها، حلقه هوشمند Neyya است.

انگشتر هوشمند Neyya2

 

یکی از ویژگی های همیشگی کالاهای لوکس، مواد درجه یک به کار رفته در تولید آن ها است. Neyya نیز از این قائده مستثنا نیست. رکاب این انگشتر از فولاد تراش خورده‌ی ضد زنگ ساخته شده، و در بالای آن، جایی که معمولاً نگین جای می‌گیرد، یک صفحه لمسی یک دست قرار گرفته. در زیر این صفحه نیز یک LED جهت نمایش اطلاع‌رسانی‌ها تعبیه شده. این صفحه لمسی، حکم رابط کاربری را برای دارنده ی خود ایفا می کند و به وسیله آن می توان بسیاری از عملکردها، مثل حرکت بین منوها و یا تپ کردن و … را انجام داد.

این پوشیدنی تازه، قدرت خود را از یک باتری لیتیوم-یونی می گیرد که در حالت آماده به کار حدود 10 روز، و در استفاده های معمول تا 3 روز کاربر خود را همراهی می کند. یک شارژر بی سیم هم وظیفه ی شارژ این محصول را به انجام می رساند.

Neyya از طریق بلوتوث به موبایل یا رایانه متصل خواهد شد و می توان به وسیله آن کنترل بسیاری از کارها را در دست گرفت. علاوه بر این موارد، حلقه مذکور می تواند با آیفون شما نیز سینک شود و به عنوان کنترل کننده صدا و یا دکمه های معمول کنترل پخش موسیقی در نرم‌افزار iTunes عمل کند. همچنین طبق ادعای سازنده می توان از این انگشتر برای صحبت کردن با سیری نیز بهره برد.

علاوه بر موارد فوق، با نصب نرم‌افزار مخصوص Neyya شما قادر خواهید بود ابزارهایی مانند دوربین های GoPro را هم کنترل کنید، و حتی از آن برای تغییر اسلایدها در نرم افزارهایی چون PowerPoint بهره ببرید. علاوه بر چراغ LED چشمک زن آبی‌رنگ، موتور لرزاننده به کار رفته در این حلقه هوشمند نیز شما را از دریافت تماس های ورودی مطلع خواهد ساخت.

Neyya به عنوان یک حلقه هوشمند امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد، اما در نقش یه کالای زینتی چندان هم دلچسب نیست. چرا که تا حدودی بدقواره و بیش از اندازه بزرگ به چشم می‌آید، حتی اگر شما صاحب دستانی بزرگ باشید.

این انگشتر هوشمند از ماه آینده باقیمت 129 دلار (برای بدنه تیتانیومی) و 169 دلار (برای بدنه ای از جنس طلا) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: mashable

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *