جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انفجار باتری دامن اچ‌تی‌سی را هم گرفت

در اسمارت‌فون‌های امروزی، باتری‌های لیتیوم-یونی به‌منزله‌ی بمب‌های ساعتی هستند و استفاده از کابل‌ و شارژرها می‌توانند روند انفجار این اسمارت‌فون‌ها را تا حدودی تسریع ببخشند. البته این مورد هیچ ربطی به‌ خانواده سامسونگ ندارد! و اسمارت‌فون مورد بحث ما در این گزارش اچ‌تی‌سی 10 است که موجب روانه شدن یکی از خریداران خود به بیمارستان شده است.

 


این انفجار که در تاریخ 21 ژوئن اتفاق افتاد، موجب عفونت شدید چشم و سوختن انگشتان “نیدی کاپور” صاحب هندی این گوش شده و او را مجبور به باندپیچی دست آسیب دیده‌اش کرده است. در اینجا این اتفاق را از بان خود او می‌شنویم.

“روز 21 ژوئن 2017، اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی 10 من پس از انفجار باعث سوختگی انگشتان و عفونت چشمانم شد. یک هفته گذشته اما هنوز از کمپانی اچ‌تی‌سی هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام. تنها چیزی که شرکت از من خواسته، ایمیل و کد IMEI گوشی بوده که مدت‌ها است آن‌ها را برایشان ارسال کرده‌ام. زمان انفجار، گوشی نه به شارژر متصل بود و نه در حال مکالمه با آن بودم. با این آسیب‌دیدگی دیگر نمی‌توانم کار کنم و حتی برای انجام کارهای ساده‌ی روزمره هم دچار مشکل شده‌ام. اگر این اتفاق در وسایل نقلیه عمومی می‌افتاد، ممکن بود نتایج بدتری به‌همراه داشته باشد و حتی به‌عنوان تروریست هم شناخته شوم! من به‌دنبال حل این مسئله هستم و از کمپانی اچ‌تی‌سی تقاضا دارم هرچه زودتر این مسئله را به‌طور جدی پیگیری کند”.

لازم به‌ذکر است که او هنوز هیچ عکسی از لاشه‌ی سوخته‌ی گوشی را منتشر نکرده‌ اما طبق اخبار به‌دست آمده از منابع مختلف، شرکت اچ‌تی‌سی برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این فاجعه با او تماس گرفته است. اگرچه ممکن است این مورد هیچگاه تکرار نشود، اما به‌خاطر داشته باشید که حفظ و مراقبت از تلفن همراه یکی از وظایف اصلی شما محسوب می‌شود.

منبع : آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *