جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


انتشار رندرهای بیشتر از موبایل پیکسل XL2 در دو رنگ

روز گذشته به لطف رندری که از سوی وب سایت «اندروید پلیس» منتشر شد توانستیم نیم نگاهی به طراحی تقریباً نهایی اسمارت فون گوگل پیکسل اکس ال جدید داشته باشیم؛ موبایلی 6 اینچی که بنابر گزارش ها، توسط ال جی تولید می شود.

پیکسل اکس ال 2017 (یا پیکسل اکس ال 2) که انتظار می رود طی فصل پاییز رونمایی شود، در همان سه رنگی به دست مشتریان خواهد رسید که نسل قبلی این موبایل ها پیشتر با آنها به بازار عرضه شده بودند؛ یعنی مشکی، آبی و نقره ای.

در حالی که رندر دیروز، مدل مشکی رنگ دستگاه را نشان می داد، حالا افشاگر Benjamin Geskin نیز در توییتر دست به کار شده و تصاویری از پیکسل اکس ال نسل بعدی در دو رنگ آبی و نقره ای منتشر کرده. این رندرهای تازه، شباهت زیادی به رندر روز گذشته دارند و بنابراین، طراحی تقریباً نهایی دستگاه را به همراه حاشیه کم نمایشگر به نمایش در می آورند.

به عنوان یادآوری باید گفت که پیکسل اکس ال جدید 6 اینچی، موبایلی تخت خواهد بود اما شیشه ای که از آن محافظت می کند، احتمالاً در دو طرف شکلی خمیده به خود می گیرد. این دستگاه احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی می شود و انتظار می رود شاهد معرفی نسل دوم پیکسل با نمایشگر 5 اینچی نیز باشیم.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *