جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امید کردستانی، مدیر توئیتر

جک  دورسی مدیرعامل توییتر روز گذشته در یک توییت گفت که امید کردستانی را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی این شرکت انتخاب کرده است.

امید کردستانی، مدیر توئیتر

جک دورسی که خود نیز اخیرا به سمت مدیرعاملی توییتر رسیده در توییت دیگری گفت که امید کردستانی یک مدیر باتجربه و شناخته شده است که به مدیریت من در توییتر و در خدمت گرفتن بهترین نیروها کمک خواهد کرد.

همچنین کردستانی نیز در اکانت توییتر خود از این که به توییتر پیوسته ابراز خرسندی کرد و گفت : من خیلی خوشبختم که در سه شرکت نت‌اسکیپ، گوگل و حالا توییتر کار کرده‌ام.

امید کردستانی، مدیر توئیتر2

امید کردستانی نامی آشنا برای ایرانیان است او در تهران به دنیا آمد و  در چهارده‌سالگی به همراه پدرش به کالیفرنیا رفت . او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشتهٔ «مدیریت ارشد کسب و کار» (MBA) از دانشگاه استنفورد گرفت و تجربیات قابل توجهی در بسیاری از شرکتهای طراز اول جهان داشته است. به خصوص حضور در مدیریت ارشد گوگل باعث شد که او به یکی از شناخته‌شده‌ترین مدیران صنعت تکنولوژی تبدیل شود

او یکی از ثروتمندترین ساکنین کالیفرنیای شمالی است. مجله سن خوزه ارزش دارایی‌های وی را ۱٫۹ میلیارد دلار برآورد کرده است.همچنین ماهنامه فوربس وی را به عنوان دومین ثروتمند ایرانی در جهان معرفی می‌کند.گ

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *