جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امکان کنترل تبلیغات با گوگل

گوگل پورتال جدیدی راه‌اندازی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به شخصی‌سازی تبلیغاتی که می‌بینید مبادرت کنند.
امکان کنترل تبلیغات با گوگل
مشاهده تبلیغات در هنگام گردش در سایت‌های اینترنتی و مطالعه مطالب مختلف، در ضمن اینکه گاه آزار دهنده است،‌ در عین حال می‌تواند جذاب و آگاهی دهنده باشد. به تازگی گوگل پورتال جدیدی راه‌اندازی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به شخصی‌سازی تبلیغاتی که می‌بینید مبادرت کنند.


شما می‌توانید هر موضوع مورد علاقه، همچنین سن و جنسیت خود را به فاکتورهای گزینش موردنظر اضافه کنید تا همواره در هنگام جست‌وجو در گوگل، وبگردی در یوتیوب و دیگر خدمات گوگل‌، تبلیغات مورد علاقه خودتان را مشاهده کنید. البته همه این اقدامات انتخابی است و شما هیچ اجباری به فعال کردن این بخش ندارید.

اگر شما با ارائه اطلاعات لازم، این بخش را فعال نمایید، همچنین به شرکت گوگل اجازه داده‌اید که از حساب کاربری گوگل شما در سرویس‌های خود استفاده کند، که شامل دادن اجازه برای پیگیری این‌که “تبلیغات دلخواه شما چیست” در اکانت گوگل(مای اکتیویتی) شما خواهد بود.

امکان کنترل تبلیغات با گوگل2

مای‌اکتیویتی علاوه بر این نشان می‌دهد که شما چگونه با استفاده از خدمات مختلف گوگل، تمامی جست‌وجوهایی که می‌کنید، هر وب‌سایتی که بازدید می‌کنید، اپلیکیشن‌های اندروید که از آنها استفاده می‌کنید، و… شامل چه مواردی هستند و در تمامی این موارد، تبلیغات مورد علاقه شما و نیز تمایلات شما را لیست می‌کند.

گفتنی است که که شما تنها کسی خواهید بود که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید،‌ در عین حال که این توانایی را دارید که اگر شخص دیگری از سیستم شما استفاده می‌کند، این ویژگی گوگل را غیرفعال نمایید.

 

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *