جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امکان به اشتراک گذاری مکان در فیسبوک

در پیام‌رسان فیس‌بوک در صورتی که قابلیت نمایش مکان را فعال کرده‌ بودید در مکالمات شما فرد مقابل با لمس پیغام‌ها می‌توانست مکانی که آن پیام را از آن‌جا ارسال کرده بودید را مشاهده کند. اما اکنون فیس‌بوک این قابلیت را در شکل و شمایلی جدید در اختیار کاربران قرارداده است

 امکان به اشتراک گذاری مکان در فیسبوک

این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مستقیما از قسمت مکالمات، مکان خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. نکته قابل توجه اینکه نیازی نیست مکان یادشده، موقعیت فعلی شما باشد. می‌توانید مکان در نظرگرفته شده برای ملاقات و یا حتی محل برگزاری یک کنسرت و حتی رستورانی که قرار است در آن مکان با طرف مقابل غذا بخورید را بر روی نقشه مشخص و به طرف مقابل ارسال کنید.

فیس‌بوک درباره این قابلیت می‌گوید:

با بهره‌گیری از این به‌روزرسانی می‌توانید کنترل کاملی بر زمان و نحوه به‌اشتراک گذاری اطلاعات مکانی داشته باشید. تنها هنگامی که بر روی قسمت مرتبط با مکان لمس کنید کافی است مکان مورد نظر خود را انتخاب و آن‌را به صورت پیغامی جداگانه ارسال کنید، همچنین می‌توانید یک مکان مشخص را (به‌عنوان مثال مکان مورد نظر برای قرار ملاقات) حتی در صورتی که در آن‌جا حضور ندارید با دیگران به اشتراک بگذارید.
فیس‌بوک تاکید کرده هیچ تغییری در میزان دسترسی‌ها ایجاد نشده و این برنامه پیام رسان هیچ استفاده‌ای از این اطلاعات مکانی شما نخواهد کرد و از سوی دیگر امکان غیرفعال‌کردن این قابلیت و استفاده از آن در مواقع ضروری نیز وجود دارد.

منبع:فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *