جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


الگوریتم جدید اینستاگرام

اینستاگرام اکنون دیگر به یکی از محبوب‌ترین‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و حتی منبعی برای پیگیری اخبار روز نیز به شمار می‌رود.
الگوریتم جدید اینستگرام برای نمایش عکس‌ها بر مبنای کیفیت و محبوبیت

الگوریتم جدید اینستاگرام
اگر امروز سری به ابزار به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئوی اینستگرام بزنید، متوجه می‌شوید چیزی تغییر کرده و پست‌های ارسالی دوستان قدیمی و حساب‌های کاربری مورد توجه شما در صدر دیگر مطالب ظاهر می‌شوند.


اینستگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد.

اینستگرام چند هفته قبل برنامه های خود برای اعمال این تغییر را خبری کرده بود و هدف از این کار را کنار گذاشتن ترتیب زمانی نمایش عکس ها دانسته بود که چندان جذاب و منطقی تلقی نمی شود.

به اعتقاد مدیران اینستگرام عکس‌ها ویدئوهای این سایت باید بر مبنای میزان علاقه کاربران به محتوای موجود، روابط افراد با یکدیگر و زمان ارسال آنها مرتب شوند و نه صرفا شاخص آخر.

این تغییر ناشی از تصمیم گیری های مدیران فیس‌بوک است که مالک اینستگرام هستند. بر این اساس افرادی که به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند لزوما دوست ندارند تازه ترین مطالب را اول ببینند. بلکه آنها به مطالعه مطالب ارسالی دوستان و عزیزانشان علاقه بیشتری دارند.

پیش از این اینستگرام اعلام کرده بود الگوریتم زمانی باعث می شود کاربران ۷۰ درصد از مطالب فید خبری خود را مشاهده نکنند، اما با این تغییر انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *