جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


الکامپ،آذرماه 1393

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه سعی بر این است که نمایشگاه الکامپ درزمان خود برگزار می شود گفت: شفاف سازی درباره نحوه فروش و قیمت موقعیت های نمایشگاه الکامپ باعث برگزاری سالم این نمایشگاه می شود.

الکامپ،آذرماه 1393

نصرالله جهانگرد اظهار داشت: سازمان نمایشگاه ها با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت، توافق کرده اند تا از ظرفیت نظام صنفی رایانه ای برای برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال، استفاده شود.

وی افزود: قرار بر این است که نحوه فروش موقعیت ها شفاف و قیمت های ارایه شده معقول تر باشد؛ چراکه نظام صنفی رایانه ای یک سازمان غیرانتفاعی است و برگزاری نمایشگاه برای آن به عنوان یک امر توسعه ای تکلیف شده و به دنبال کسب سود نیستند.

جهانگرد گفت: از این رو به سازمان نظام صنفی رایانه ای تاکید شده تا هر آنچه که می خواهد عرضه شود به صورت شفاف در محیط سایت و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی براین است تا نمایشگاه در زمان خود برگزار شودتاکید کرد: ما می خواهیم همه چیز برای مردم و دولت شفاف باشد و به این ترتیب یک نمایشگاه سالم برگزار شود.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به عنوان یکی از نمایشگاههای مهم علمی فناوری کشور در روزهای هفدهم تا بیستم آذرماه برگزار می شود.

منبع:آیتی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *