جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افشای اطلاعات یک کارمند به نقل از پلیس فتا

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف راز «افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی» با بررسی ایمیل‌های فرستاده شده و به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از داخل خودروی این خانم خبر داد.
سرهنگ محمد مهدی کاکوان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به یکی از پرونده‌های اخیر پلیس فتای پایتخت، اظهار داشت: چندی پیش خانمی 38 ساله که کارمند یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشور نیز بود، با مراجعه به کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ عنوان داشت که مدتی است اخبار و صحبت‌های وی از طریق ایمیل در اختیار دوستان و رقبای کاری وی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: این زن در اظهاراتش عنوان کرد که این موضوع و افشای سخنان وی باعث شده است او در محیط کاری‌اش نیز با مشکلات بسیاری روبرو شود و حتی مدیران آن شرکت هواپیمایی نیز قصد برکناری وی به اتهام افشای اطلاعات کاری را کنند.
کاکوان گفت: پس از اظهارات این زن و سنجش صحت ادعای وی و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی این پرونده در دست کارشناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت.


وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از اطمینان از ادعای این زن، با رصد فضای سایبری و ایمیل این خانم متوجه شدند که فردی از طریق یک آدرس ایمیل، بسیاری از اسرار شخصی و کاری این زن را در اختیار دوستان، همکاران و رقبای اقتصادی وی قرار می‌دهد.
رئیس پلیس فتا با بیان اینکه کارشناسان پلیس با بررسی‌های پلیسی و بهره‌گیری از مهندسی معکوس ایمیل‌های ارسالی، موفق به کشف سرنخ‌های این معما شدند، گفت: پس از بررسی‌های بسیار، مشخص شد که فرد یا افرادی، اقدام به نصب یک دستگاه شنود داخل ماشین این خانم کرده بودند و از طریق شنود مکالمات این زن، اسرار کاری و خانوادگی وی را ضبط و از طریق یک ایمیل ساختگی، اقدام به انتشار آن‌ها کرده‌اند.
کاکوان در پایان خاطرنشان کرد:‌ در ادامه بررسی‌ها و پیگیری ایمیل‌های ارسالی مشخص شد، همسر این زن که مدتی است از وی متارکه کرده بود، با نصب این دستگاه شنود قصد ضربه زدن به همسرش سابقش را داشت تا از این طریق و با تحت فشار قرار دادن همسر سابقش، حضانت فرزندانش را از وی بگیرد.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *