جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


افزایش حجم تصاویر متحرک در توئیتر

شبکه اجتماعی توییتر محدودیت حجمی تصاویر متحرک یا همان GIF ها را از 5 مگابایت به 15 مگابایت افزایش داده است.

افزایش حجم تصاویر متحرک در توئیتر

این در حالی است که تا پیش از این سقف تعیین‌شده، هم برای عکس‌ها و هم برای تصاویر متحرک، 5 مگابایت بود. با این حال، محدودیت حجمی عکس‌ها و البته محدودیت حجمی تصاویر متحرک آپلود‌شده از طریق دستگاه‌های الکترونیکی همراه همچنان بدون تغییر مانده و توییتر فقط به کاربرانی که تصاویر GIF خود را از طریق رابط کاربری تحت وب آپلود می‌کنند امکان استفاده از این فرصت جدید را خواهد داد.

متاسفانه این به‌روزرسانی هنوز راهی به TweetDeck نیافته و باید منتظر ماند و دید توسعه‌دهندگان چه زمانی برای افزودن این قابلیت به این رابط کاربری، دست‌ به کار خواهند شد.

اعمال این تغییرات در ابتدا توسط کاربران توییتر و پس از آن در قسمت پرسش و پاسخ مربوط به آپلود تصاویر در وب‌سایت توییتر رصد شده است.

اینکه کاربران به چه علتی نیاز به انتشار تصاویر متحرک با حجم 15 مگابایت خواهند داشت هنوز مشخص نیست اما آنچه مسلم است، تغییرات جدید در راستای اجرایی‌کردن سیاست‌های مسئولان توییتر باهدف حذف موانع انتشار محتویات چندرسانه‌ای در پلتفرم‌های مختلف این شرکت اعمال شده است.

در ماه گذشته نیز شاهد اضافه‌شدن قابلیت استفاده از ویدئوهای 140 ثانیه‌ای به نرم‌افزار تحت مالکیت توییتر یعنی Vine بودیم تا بر اساس قوانین جدید، پس از مدت‌ها محدودیت 6 ثانیه‌ای تغییر یابد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *