جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اشتراک ۳ ماهه گروو موزیک : تنها با ۲۰۰ امتیاز در Microsoft Reward

اخیرا Microsoft Reward پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را به کاربران ارائه کرده است که ۲۰۰ امتیاز برای دریافت این پیشنهاد نیاز است. اگر ۲۰۰ امتیاز در حساب‌تان قرار دارد، هم‌اکنون می‌توان به رایگان ۳ ماه اشتراک از گروو موزیک دریافت کنید و به موسیقی‌های موردعلاقه‌تان بدون محدودیت گوش دهید. در ادامه برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این پیشنهاد ویژه ونحوه‌ی دریافت آن با ما همراه باشید.

اگر با بخش Microsoft Reward آشنایی ندارید بهتر است در ابتدا توضیحی در این رابطه به شما ارائه کنیم.

در واقع مایکروسافت برای تشویق بیش‌تر کاربران به استفاده از سرویس‌های این شرکت، بخشی را راه‌اندازی کرده است که در آن بر اساس میزان استفاده‌تان از سرویس‌های مایکروسافت به شما امتیاز تعلق می‌گیرد. این بخش‌ که Microsoft Reward نام دارد از طریق تعداد جستجوهای شما در موتور جستجوی بینگ، استفاده از مرورگر اج و … امتیازی را به حساب شما تعلق می‌دهد. همچنین به عنوان پاداش وفاداری شما، مایکروسافت پیشنهادهای مختلف و گوناگونی را ماهانه در این بخش برای کاربران قرار می‌دهد که هرکدام امتیاز مشخصی را طلب می‌کنند.

حال پیشنهاد ویژه‌ای که مایکروسافت این ماه برای گروو موزیک ارائه کرده است، تنها تا پایان ماه آگوست جریان دارد. بنابراین برای دریافت آن بهتر است که هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

نکته‌ی جالب دیگری که در این رابطه وجود دارد، پیشنهاد ۱ ماهه دیگری است که برای دریافت آن به ۱۰۰ امتیاز نیاز دارید. این بدین معنی است که با صرف ۳۰۰ امتیاز می‌توانید ۴ ماه اشتراک رایگان گروو موزیک را دریافت کنید.

برطبق اعلام مایکروسافت، برای دریافت اشتراک ۳ ماهه از گروو موزیک در حالت عادی به ۲۸۰۰۰ امتیاز یا ۴۰ دلار نیاز است.

نکته‌ی بسیاری مهمی که برای دریافت این اشتراک برای کاربران ایرانی وجود دارد این است که مایکروسافت تنها این پیشنهاد را به کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، بریتانیا و استرالیا ارائه کرده است و از آنجایی که برای دریافت کد اشتراک به شماره تلفن همراه نیاز است، بنابراین دریافت آن برای کاربران ایرانی در صورتی امکان‌پذیر است که یکی از دوستان و آشنایان‌شان در کشورهای مذکور ساکن باشند و با وارد کردن‌ شماره‌ی آن‌ها، کد را از این طریق دریافت کنید. پس از اینکه کد از طریق پیامک و یا تماس صوتی برای شخص موردنظر ارسال شد، شما می‌توانید آن را دریافت کرده و در این بخش وارد کنید.

منبع : وین فون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *