جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسپیکر هوشمند Google Home

کمپانی گوگلامروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود در مانیتین ویو اعلام کرد که به زودی دستیار مجازی جدید خود تحت عنوان Google Home را روانه بازار خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

اسپیکر هوشمند Google Home

این تکنولوژی که از بسیاری جهات شباهت های نزدیکی به روتر OnHub این شرکت دارد، اما عمده تفاوت آن در این است که در گوگل هوم خبری از دکمه های فیزیکی نیست. Mario Queiroz، نایب رییس بخش مدیریت محصولات گوگل در این خصوص عنوان کرد که این سیستم با مدل های مختلف دستگاه های هوشمند و همچنین سایر اسپیکرهاو نمایشگرهای تلویزیون کار خواهد کرد. به بیانی ساده تر، تنظیمات متعددی برای این دستگاه پیش بینی شده است که می توان آن را بسته به نوع دستگاهی که می خواهید با آن هماهنگ کنید، تنظیم کرد.

 

همچنین، این اسپیکر از قابلیت سازگاری با بسیاری از سیستم های شبکه ای خانگی همانند دستگاه های Nest گوگل برخوردار است و می تواند به لطف تکنولوژی Google Assistant، پاسخ هر سوالی را بدهد.

 

حال با توجه به این که اسپیکر اکو آمازون از قدرت پاسخگویی به هر سوالی برخوردار نیست، پیش بینی می شود که بازار اسپیکرهای هوشمند با ورود گوگل هوم وارد مرحله تازه ای شود و رقابت میان کمپانی ها، داغ تر از گذشته و البته در حوزه ای جدید از سر گرفته شود.

گفتنی است گوگل هنوز اطلاعاتی را در خصوص قیمت این اسپیکر هوشمند منتشر نکرده است.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *