جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزش سهام مایکروسافت رکورد شکنی کرد؛ تداوم محبوبیت کمپانی نزد کاربران

با وجود آنکه برخی کارشناسان، مایکروسافت را برای حملات سایبری اخیر مورد نکوهش قرار داده اند اما حداقل اتفاق مذکور برای سرمایه گذاران با خبرهای خوبی همراه بوده است چرا که در نهایت کسب و کارها، شرکت ها و کاربران متوجه اهمیت بسیار بالای بروز بودن سیستم عامل هایشان شدند.

مایکروسافت

همین امر موجب شده است تا ارزش سهام مایکروسافت هم اکنون به بالاترین نرخ در طول عمر کمپانی رسیده و از مرز 70 دلار به ازای هر سهم عبور کند.

گفتنی است طبق مطالعات اخیری که مؤسسه «Morning Consult» و با نظرسنجی از 2,148 شخص انجام داده است، تنها کمتر از یک چهارم آنها نسبت به محصولات مایکروسافت دید بدتری پیدا کرده و حملات باج افزار «واناکرای» نظر آنها در مورد خرید محصولات آینده غول نرم افزاری را تغییر داده است.

با وجود حملات باج افزار «واناکرای»، ارزش سهام مایکروسافت به بیشترین مقدار خود در طول عمر کمپانی رسیده است
لازم به ذکر است بر اساس نظرسنجی مورد اشاره، 39 درصد از کاربران عنوان کرده اند که حملات اخیر تفاوتی در دیدگاهشان نسبت به محصولات مایکروسافت ایجاد نکرده و در همین حین حتی 19 درصد از افراد اذعان داشته اند که از این پس با میل بیشتری به سمت خرید دستاوردهای تازه ردموندی ها قدم بر می دارند.

آمار و ارقام نشان می دهند که تنها یک هفته پس از حملات باج افزار «واناکرای»، کماکان کمپانی مورد بحث نزد 83 درصد از کاربران شرکت کرده در نظرسنجی محبوبیت خود را حفظ کرده است.

در واقع باید اشاره کرد که کاربران مسئولیت بیشتری را در قبال امنیت سایبری خود پذیرفته اند. بسیاری از آنها هم اکنون شروع به دانلود بروز رسانی های امنیتی کرده اند و حتی رمز عبورهای متفاوتی را برای سایت های مختلف تعریف کرده اند.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *