جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزش بیت کوین از مرز ۲۳۰۰ دلار عبور کرد

افزایش ارزش بیت کوین همچنان ادامه دارد، بطوریکه پول رمزنگاری شده ساعاتی پیش از مرز ۲٫۳۰۰ دلار عبور کرد و بالاترین ارزش خود را تا امروز تجربه کرد.

 

 

ارزش بیت کوین

به نظر نمی‌رسد افزایش ارزش بیت کوین یا همان اولین پول رمزنگاری شده به این زودی‌ها متوقف شود، چراکه ارزش این پول ساعاتی پیش از مرز ۲٫۳۰۰ دلار عبور کرد. ارزش بیت کوین در زمان نگارش این مطلب از ۲٫۳۵۰ دلار نیز عبور کرده که از این‌‌رو رکورد جدیدی برای آن به ثبت رسیده است.

بخشی از این افزایش ارزش را باید ماحصل انتشار اخبار مثبت و در پیش گرفتن سیاست‌های مثبت در راستای بهبود هر چه بیشتر وضعیت بیت‌کوین خواند. Digital Currency Group اعلام کرده که بیش از ۵۶ کمپانی فعال در حوزه‌ی بیت کوین که در بیش از ۲۱ کشور فعال هستند، به توافقات جدیدی در راستای بهبود هر چه بیشتر وضعیت بیت‌کوین دست یافته‌اند.

خبر توافق صورت گرفته برای بهبود وضعیت پروتکل بیت کوین را باید از جمله‌ی آخرین اخبار مثبت منتشر شده در رابطه با بیت کوین بدانیم. در ابتدای ماه آوریل نیز رگولاتوری‌های ژاپن اعلام کردند که بیت کوین یک روش پرداخت قانونی در این کشور است. همچنین، Ulmrat، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در روسیه نیز اعلام کرده که بیت کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت قبول خواهد کرد، هرچند روسیه اعلام کرده که تا سال ۲۰۱۸ امکان پشتیبانی از بیت کوین را نخواهد داشت.

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت بیت کوین را باید در گمانه‌هایی عنوان کرد که حکایت از احتمال اعطای مجوز فعالیت به یک صرافی بیت کوین در ایالات متحده‌ی آمریکا توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کمپانی دارد. بیت کوین طی چند ماه سال جاری میلادی رشدی بیش از ۱۴۵ درصدی را شاهد بوده است.

 

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *