جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارزانتر بودن قیمت اندروئید بعدی بلک بری

BlackBerry بخاطر رونمایی از گوشی اندرویدی خود یعنی BlackBerry PRIV، تا چند ماه سر تیتر بسیاری از منابع خبری بود. این محصول، گوشی هوشمندی ست که تجربه سخت افزاری BlackBerry و صفحه کلید فیزیکی BB را با تجربه نرم افزاری اندروید تلفیق و ترکیب کرده است، البته هر زمان کاربر بخواهد می توان سیستم عامل را از اندروید به بلک بری و بالعکس تعویض کند.

ارزانتر بودن قیمت اندروئید بعدی بلک بری

امروز BlackBerry به لطف سخنرانی رئیس این کمپانی، جان چن، در جمعی از سرمایه داران، یکبار دیگر به تیتر عناوین خبری بازگشت. همانطور که از عنوان اصلی می توانید حدس بزنید، این مکالمه در مورد BlackBerry PRIV و اطلاعاتی مربوط به آن است. صبح امروز، گزارش شد که بلک بری PRIV را به عنوان محصولی مشاهده می کنند که مقدمه ای برای فقدان سخت افزاری کمپانی محسوب می شود. این دیدگاه به جدید ترین نتایج فصلی BlackBerry باز میگردد که تایید کرد بلک بری توانسته در این فصل 700000 دستگاه گوشی موبایل بفروشد. چن همچنین اشاره کرد که گوشی جدید PRIV در سه ماه آینده به سی و یک کشور جهان خواهد رفت.

جالب اینکه در مصاحبه ای با Bloomberg به دنبال عرضه محصولات رونمایی شده فصل، چن اطلاعات بیشتری در مورد آینده BlackBerry و اندروید فاش کرد. وقتی که مستقیماً در مورد دستگاه اندرویدی بعدی از او سؤال پرسیدند، چن تصریح کرد که پاسخ این سؤال بستگی شدیدی به فروش PRIV در چند ماه اخیر دارد، که کمپانی قبلاً هم این جمله را بیان کرده بود. با این حال، چن افزود که گوشی بعدی از قیمت جالب توجه تری نسبت به PRIV برخوردار خواهد بود. چن گفت با این حال این گوشی به گوشی های رده بالا متمایل خواهد بود، اما در جایگاه میان رده تر و قیمتی مناسب تر. چن همچنین تایید کرد که این دستگاه در سال 2016رونمایی و عرضه خواهد شد. همچنین از چن پرسیدند که آیا برنامه یا تمایلی برای همکاری تجاری با سامسونگ در آینده ای نزدیک دارد و اگرچه چن از هر گونه بحثی در زمینه سخت افزار ممانعت کرد، اما گفت که در حال تعقیب ارتباط خود با سامسونگ در زمینه نرم افزار هستند، یعنی همان قابلیت امنیتی KNOXسامسونگ. ویدئوی این مصاحبه هم در سایت androidheadlines.com در دسترس است.

منبع: androidheadlines

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *