جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ادامه پیشرفت اینستاگرام

پیشرفت اینستاگرام ادامه دارد، ثبت 500 میلیون کاربر ماهانه
ادامه پیشرفت اینستاگرام

300 میلیون از مردم جهان هر روز از این برنامه استفاده می‌کنند…

فیسبوک همچنان با 1.6 میلیارد کاربر در صدر است و حتی واتس اپ نیز 1 میلیارد کاربر دارد که در طول ماه از این برنامه استفاده می‌کنند اما در طرف دیگر، اینستاگرام قرار دارد که به بزرگی رقیبان خود نیست اما این به این معنی نیست که نمی‌تواند به اندازه آن‌ها گسترش پیدا کند.

اکانت رسمی اینستاگرام امروز در پستی اعلام کرد تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به 500 میلیون رسیده و این یعنی در طی 9 ماه گذشته 100 میلیونکاربر به تعداد کاربران این سایت اضافه شده است. پیش از این اینستاگرام تعداد کاربران فعال خود را به این شکل به اشتراک نمی‌گذاشت اما ظاهراً با رسیدن به تعداد 500 میلیون کاربر در این زمینه استثنا قائل شده‌اند. طبق اعلام اینستاگرام، از این 500 میلیون کاربری که در اینستاگرام ثبت نامکرده‌اند، 300 میلیون آنها به صورت روزانه به این برنامه سر می‌زنند. تمام این کاربران از آمریکا نیستند و از هر 5 کاربر، 4 کاربر از خارج از آمریکا وارد این برنامه می‌شود.

اگرچه رشد اینستاگرام کاملاً منظم و با برنامه است و در طی 18 ماه گذشته 200 میلیون کاربر به این برنامه اضافه شده‌اند اما این برنامه متعلق بهفیسبوک هنوز به اوج کاری خود نرسیده است. سرویس اینستاگرام در حال حاضر به خانه اجتماعی بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها تبدیل شده و همچنین کمپانی‌ها از این سرویس به عنوان یک جایگاه قانونی برای تعامل با فالوور های خود و فروش اجناس استفاده می‌کنند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *