جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اخباری در خصوص انتشار اندروید 6.0

آخرین اخبار و شایعه های منتشر شده در خصوص انتشار اندروید 6.0 را در ادامه بخوانید.سونی اعلام کرده که به 10000 کاربر اجازه میدهد تا نرم افزارهای آن را در اندروید 6.0 تست کنند.

اخباری در خصوص انتشار اندروید 6.0

همانطور که میدانید دریافت آپدیت اندروید کار ساده ای نیست، مگر اینکه گوشی Nexus داشته باشید تا بتوانید آخرین آپدیت ها را مستقیماً از خود گوگل دریافت کنید.

این به خاطر پروسه ی نسبتاً طولانی آن است، اما برای گوشی های آنلاک شده راحت تر انجام میشود، تولیدکنندگان باید نرم افزار را تست کنند و سپس آن را به صورت Zip در اختیار شما قرار دهند. زمانی که نرم افزار در اختیار شما قرار گرفت اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید که آیا با اپراتور سیم کارت شما هم خوانی دارد یا نه. بعد از این کار میتوانید از طریق اینترنت سیم کارت بقیه ی مراحل آپدیت را هم کامل کنید.

این ها اطلاعاتی هستند که ما درباره ی دستگاه هایی که قرار است اندروید 6.0 را دریافت کنند کسب کرده ایم. اگر که دستگاه جدیدی اضافه شود ما آن را به این لیست اضافه خواهیم کرد.

Nexus

شما میتوانید صبر کنید تا طبق روال عادی آپدیت برای شما منتشر شود و یا اینکه آپدیت را خودتان دریافت و نصب کنید. لیست کامل گوشی های Nexus که مارشمالو را دریافت خواهند کرد را در زیر مشاهده میکنید:

· Nexus 5

· Nexus 6

· Nexus 7 (2013, Wi-Fi and LTE models)

· Nexus 9

· Nexus Player

 

همچنین آپدیت های اینترنتی هم در راه هستند. شما در زمانی که آپدیت برای شما آماده باشد از طریق پیامی آگاه خواهید شد. معمولاً گوگل این پیام را چند روز و یا حتی چند هفته زودتر میفرستد تا از آپدیت های دستی و آسیب های احتمالی آن جلوگیری کند، پس اگر که این پیغام را دریافت کردید بدانید که مدتی طول خواهد کشید تا مارشمالو به شما برسد.

 

Samsung

 

انتشار آپدیت برای سامسونگ از همه سخت تر است، چون این کمپانی عادت دارد مدل های مختلفی از یک گوشی تولید کند. به هر حال تا کنون مشخص شده است که این گوشی ها اندروید 6.0 را دریافت خواهند کرد:

Galaxy Note 5
Galaxy S6
Galaxy S6 Edge
Galaxy S6 Edge+
در گذشته، سامسونگ قبل از انتشار آپدیت ها چند ماهی بر روی آنها کار میکرد، پس خود را آماده کنید که صبور باشید. خبر خوشحال کننده برای آنهایی که گوشی های میان رده ی این کمپانی را دارند هم این است که احتمال دارد آنها هم روزی مارشمالو را بر روی گوشی خود ببینند. اگرچه که اکنون فقط برای گوشی های پرچمدار این آپدیت رسماً تایید شده است.

Motorola

خبر بد؛ مدل Moto E 2015 و برخی از مدل های Moto X مارشمالو را دریافت نخواهند کرد. این ها گوشی هایی هستند که موتورولا تایید کرده بود که لالی پاپ برای آنها عرضه خواهد شد:

2015 Moto X Pure Edition
2015 Moto G
2014 Moto X
2014 Moto G and Moto G with 4G LTE
DROID Turbo
2014 Moto MAXX
2014 Moto Turbo
Nexus 6
موتورولا برخلاف وعده هایی که داده بود عمل کرد. با این حال Moto X Pure Edition و Moto G باید در ظرف چند هفته ی آینده مارشمالو را دریافت کنند. این کمپانی در حال کاهش فعالیت های خود در بخش نرم افزاری است تا بتواند کارها سریع تر پیش ببرد.

از آنجا که Nexus 6 یک گوشی قدیمی به شمار میرود احتمال میرود که آپدیت برای آن دیرتر منتشر شود.

LG

ما حداقل اطلاعات ممکن را از LG داریم، این کمپانی هنوز چیز زیادی مشخص نکرده است. اما به نظر میرسد که مدل های زیر حتماً مارشمالو را دریافت خواهند کرد:

LG G4
LG G3
LG V10
G4 و V10 باید زودتر از همه این آپدیت را دریافت کنند. مانند سامسونگ تعداد زیادی از این دستگاه ها در سراسر دنیا به فروش رفته، پس اگر مارشمالو را تا قبل از پایان سال دیدید باید خود را خوش شانس بدانید.

Sony

این کمپانی مدل های زیادی از گوشی ها و تبلت ها ارائه کرده و لیست اعلام شده توسط آن شامل 14 مدل مختلف است:

Xperia Z5
Xperia Z5 Compact
Xperia Z5 Premium
Xperia Z4 Tablet
Xperia Z3+
Xperia Z3
Xperia Z3 Compact
Xperia Z3 Tablet Compact
Xperia Z2
Xperia Z2 Tablet
Xperia M5
Xperia C5 Ultra
Xperia M4 Aqua
Xperia C4
اگر که مشکلی پیش نیاید تا چند ماه آینده این آپدیت ها برای برخی از این گوشی ها عرضه میشود و احتمال میرود طبق اولیویت بندی موجود گوشی های قدیمی تر دیرتر اندروید 6.0 را دریافت کنند.

سونی اعلام کرده بود که از 10000 کاربر برای تست نرم افزارهای اندروید 6.0 کمک خواهد گرفت.

HTC

HTC بدون هر گونه حاشیه ی خاصی لیست مخصوص به خود را برای دریافت اندروید 6.0 منتشر کرد:

One M9 (انتشار در پایان سال 2015(
One M8 (انتشار در پایان سال 2015(
One M9+
One E9+
One ME
One E8
One M8 EYE
Butterfly 3
Desire 826
Desire 820
Desire 816
از این لیست مشخص میشود که گوشی های M9 و M8 در اولویت هستند وتا پایان سال، اندروید 6.0 را دریافت خواهند کرد. بنابراین سایر گوشی ها باید تا 2016 منتظر بمانند.

شما میتوانید صفحه ی توییتر مربوط به این اخبار را هم درباره ی HTC بررسی کنید.

منبع: greenbot

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *