جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


احتمال ارزانی بسته‌های اینترنتی اپراتورها

طبق مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، تعرفه انتقال و دسترسی به اینترنت داخلی در بخش ثابت و سیار از اول مردادماه از “نیم ریال” به “0.4 ریال” به ازای هر کیلوبایت کاهش یافت تا کاربران نهایی از سرعت و کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. در همین راستا، داود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران از احتمال کاهش تعرفه بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه در آینده نزدیک خبر داد.

احتمال ارزانی بسته‌های اینترنتی اپراتورها


سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: “اپراتورهای تلفن همراه همواره در تلاش برای افزایش تعداد مشترکان خود هستند، بنابراین ارایه بسته‌های اینترنتی با قیمت‌های مناسب یا حجم بیشتر به نفع خود آنها خواهد بود.” زارعیان به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کاهش تعرفه اینترنت از اول مرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: “همه اپراتورها این مصوبه را رعایت می‌کنند و هیچ اپراتوری تمایل ندارد خلاف قانون رفتار کند. براساس این مصوبه، کاهش تعرفه اینترنت برای همه اپراتورهای تلفن همراه ثابت و سیار ایران ضروری است.”

زارعیان معتقد است، بسته‌های اینترنت ارایه شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و خرید این بسته‌ها به سود مشترکان است. شایان ذکر است که پیش از این مدیرعامل اپراتور اول سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت دانسته و تاکید کرده بود باید مردم در این باره اطلاعات کافی به دست آورند.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *