جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اتوی هوشمند فیلیپس

اتوهای هوشمند فیلیپس با فن‌آوری دمای بهینه (OptimalTemp) ترکیب مناسبی از بخار و دما را ارایه می‌کنند که تمام لباس‌های خود را از جین و کتان گرفته تا ابریشم و حریر بدون نیاز به تنظیم درجه با خیال راحت اتو کنید.

اتوی هوشمند فیلیپس

اتو یکی از آن دست وسایلی است که همه افراد به نوعی با آن سر و کار دارند. همین امر سبب شده تا از زمان‌های قدیم و با وسایل ابتدایی که از طریق زغال داغ می‌شدند، این دستگاه پر کاربرد در خانه‌های بسیاری حضور داشته باشد. با اختراع برق و همه گیر شدن آن، بر استفاده از این وسیله پرکاربرد نیز افزوده شد و حال انواع و اقسام مدل‌هایش را می‌توان در بازار مشاهده کرد.

یکی از مشکلات اصلی که بسیاری از افراد با اتو دارند، عدم امکان تنظیم دمای مناسب با جنس پارچه‌ای است که اتو می‌کنند و این امر باعث می‌شود خیلی از لباس‌ها در حین اتوکشی صدمه بینند و یا بعضا بسوزند.

برای از بین بردن این دغدغه، شرکت فیلیپس اقدام به ساخت اتوهای هوشمندی کرده که لباس‌های شما را هرگز نمی‌سوزاند؛ حتی لطیف‌ترین آن‌ها را! اتوهای هوشمند فیلیپس با فن‌آوری دمای بهینه (OptimalTemp) ترکیب مناسبی از بخار و دما را ارایه می‌کنند که تمام لباس‌های خود را از جین و کتان گرفته تا ابریشم و حریر بدون نیاز به تنظیم درجه با خیال راحت اتو کنید؛ آن‌قدر راحت که اگر فراموش کردید اتو را از روی لباس خود بردارید، هیچ‌گاه لباس‌تان صدمه ندیده و نسوزد.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *