جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت مهم تلگرام

بالاخره یکی از قابلیت هایی که بسیاری از طرفداران تلگرام انتظارش را می کشیدند به این اپلیکیشن پیام رسان آمد. با بروزرسانی اپلیکیشن به آخرین نسخه، از امروز می توانید با غلط های تایپی در تلگرام خداحافظی کنید؛ چرا که حالا امکانی فراهم شده تا بتوان کلیه پیام ها را پس از ارسال شدن ویرایش نمود.

آپدیت مهم تلگرام

این موضوع در مورد تمام پیام های تلگرامی صدق می کند، چه پیام های گروهی و چه پیام هایی که در چت های دو نفره رد و بدل می کنید.

تلگرام1

 

برای ویرایش هر پیام کافیست انگشت تان را مدتی روی آن نگه داشته و سپس گزینه Edit را بفشارید. اگر از نسخه دسکتاپ اپ استفاده می کنید هم کافیست روی آیکن فلش رو به بالا کلیک کنید. البته باید بدانید که پیام های ویرایش شده با لیبل edited از دیگر پیام ها متمایز می شوند.

اما امکان ویرایش پیام ها، تنها قابلیت نسخه جدید تلگرام نیست. اشاره یا منشن کردن دیگران در گروه ها هم در این نسخه با تغییراتی مواجه بوده است. از حالا می توانید افراد حاضر در یک گروه را، حتی اگر نام کاربری نداشته باشند نیز منشن کنید. برای این کار کافیست در گروه علامت @ را تایپ کرده و سپس شخصی که خواهان اشاره کردن به او هستید را به سادگی انتخاب کنید تا اعلان مربوطه برای او صادر گردد.

تلگرام2

مضاف بر این، با اضافه شدن فهرست جدید People به جستجوگر داخلی تلگرام، از این پس می توانید با سرعت بیشتری به چت های اخیر خود دسترسی داشته باشید. ربات های تلگرامی هم در این نسخه به یک منوی مستقل مجهز شده اند که می توانید با مراجعه به قسمت فایل های پیوست و یافتن این منو، به سرعت آنها را به کار بگیرید.

تلگرام3

همچنین دکمه اشتراک گذاری سریع هم به پیام های فوروارد شده از ربات ها، کانال ها و گروه های عمومی اضافه شده تا با سرعت بیشتری نسبت به گذشته امکان پخش کردن آن ها میان دوستان تان را داشته باشید.

و در نهایت اسکرول کردن در صفحات چت نسخه iOS تلگرام هم بهبود یافته و حالا اپلیکیشن، موقعیتی از چت که در آن قرار داشته اید را به خاطر می سپارد تا پس از ترک و بازگشت مجدد به آن، دوباره از همان موقعیت پیام ها را بخوانید  و دیگر به انتهای صفحه منتقل نشوید.
منبع:
Telegram Blog

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *