جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت سالیانه ویندوز 10 موبایل، 19 مرداد

به‌روزرسانی سالیانه مایکروسافت برای ویندوز 10 با نام اختصاری رداستون از دیروز منتشر شده است، گرچه بنابر اعلامیه مایکروسافت از ارائه آن در روز دوم اوت (12 مرداد) متعجب نشیدم اما مایکروسافت با انتشار پستی در بلاگ خود اعلام کرد که به‌روزرسانی سالیانه ویندوز موبایل 10 در هفته آینده برای گوشی‌های دارای سیستم عامل ویندوز 10 منتشر خواهد شد. اما متاسفانه تاریخ دقیق آن همچنان نامشخص است.

آپدیت سالیانه ویندوز 10 موبایل، 19 مرداد

بنابراین اگر شما هم از کاربران ویندوز 10 موبایل هستید ممکن است برای دیدن آخرین نسخه این سیستم‌عامل لحظه شماری کنید. طبق پست حساب توییتر لومیای هند مایکروسافت (اکنون این حساب حذف شده است) این به‌روزرسانی مطمئنا در هفته آینده انجام خواهد شد.

با ارتباطی که با نمایندگان این شرکت در شبه قاره هند داشتیم، آنها اعلام کردند: به‌روزرسانی سالگرد برای ویندوز 10 موبایل پس از 9 اوت (19 مرداد) در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار خواهد گرفت. از آنجا که حساب توییتر نمایندگی هند لومیا مایکروسافت حذف شده است، ممکن است این تاریخ اشتباه باشد. ولی در هر صورت احتمال انتشار آن در این تاریخ بسیار بالا است، نفس‌هایتان را تا آن روز در سینه‌هایتان حبس کنید!
منبعgsmarena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *