جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت بزرگ پلی استیشن 4

کنسول پلی استیشن 4 اینک محبوب‌ترین کنسول بازی دنیاست که در میزان فروش نیز موفق به شکست اکس باکس وان شده است. حال خبرهای خوبی برای دارندگان این کنسول بازی در راه است. هفته گذشته شرکت سونی اعلام کرد که به زودی نسخه‌ی پیشنمایش به‌روزرسانی بزرگ پلی استیشن 4 را در دسترس عموم قرار خواهد داد. در واقع برای این افراد ایمیلی از طرف سونی ارسال خواهد شد و در آن نحوه‌ی دانلود این به‌روزرسانی نرم افزاری به صورت کامل توضیح داده می‌شود. این شرکت توضیحات تازه‌ای را نیز در خصوص  به‌روزرسانی بزرگ پلی استیشن 4 منتشر کرده است.

آپدیت بزرگ پلی استیشن 4

پاپ آپ نوتیفیکیشن و آیکون‌های جدید
از مهم‌ترین تغییراتی که سونی در کنسول نسل هشتمی خود همراه با این به‌روزرسانی به ارمغان خواهد آورد، رابط کاربری اصلی پلی استیشن 4 است. تغییراتی که کاربران آن را همراه با پس زمینه‌های جدید، تب جدید اخبار، پاپ آپ نوتیفیکیشن به‌روزرسانی ها و همچنین باز طراحی آیکون‌های سیستم مشاهده خواهند کرد.

منو سریع
یک منو سریع نیز همراه با این به‌روزرسانی در رابط کاربری پلی استیشن 4 گنجانده خواهد شد. این منو از طریق فشردن و نگه داشتن دکمه PS بر روی دسته پدیدار خواهد شد. این بدون شک سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای آن است که بازیکنان بدون نیاز به ترک گیم پلی، به منو دسترسی پیدا کنند. منوی مربوط به اشتراک گذاری (Share Menu) نیز قطعاً با تغییرات مثبتی همراه خواهد بود تا شما بتوانید خیلی راحت‌تر از حال محتوای مدنظر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قابلیت ایجاد فولدر
همراه با این به‌روزرسانی دارندگان کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 قادر به به ساخت فولدرهایی در Library خواهند بود. این کمک خواهد کرد تا بازیکنان از بهم ریختگی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خودشان در صفحه اصلی جلوگیری کنند. همچنین پیشرفت‌های جزئی نیز به طور کلی در نسخه 4.0 پلتفرم پلی استیشن 4 وجود خواهد داشت. این شرکت تا کنون هیچ صحبتی را در خصوص به‌روزرسانی بزرگ کنسول نسل هشتمی خود انجام نداده بود اما اینک ما اطلاعاتی را دریافت کرده‌ایم که خبر از اضافه شدن ویژگی‌های جذاب جدید در آینده ای نزدیک می‌دهد.
منبعubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *