جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمازون : نسخه ضد آب کیندل پس از 10 سال

بیش از 10 سال است که آمازون کتابخوان های کیندل را تولید و عرضه می کند اما تا کنون هیچ یک از محصولات این خانواده در مقابل نفوذ آب مقاوم نبوده اند.

 

آمازون : نسخه ضد آب کیندل پس از 10 سال

ابعاد نمایشگر کیندل از 6 اینچ به 7 اینچ افزایش یافته است
حالا کمپانی مورد بحث نسخه جدیدی از «Kindle Oasis» را معرفی کرده که از طراحی مشابهی با مدل سال قبل برخوردار است. البته نسخه اخیر از استاندارد IPX8 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب (تا عمق دو متری و به مدت یک ساعت) بهره مند بوده و نمایشگر آن از 6 اینچ به 7 اینچ افزایش اندازه داشته است.

کیندل جدید آمازون همچنین از پنل پشتی آلومینیومی برخوردار بوده و به باتری بزرگتری مجهز شده. در ضمن ضخامت دستگاه برای راحتی مطالعه با یک دست، در دو سمت متفاوت بوده و قسمت نازک آن تنها 3.4 میلیمتر قطر دارد.

البته تراکم پیکسل نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده و همچنان برابر 300ppi است؛ اما آمازون از لامپ های LED بیشتری در نمایشگر کیندل استفاده کرده که در کنار سنسور تشخیص نور محیط، بهترین روشنایی تصویر را برای مطالعه تنظیم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کیندل اوسیز جدید از دکمه های فیزیکی برای ورق زدن کتاب های الکترونیکی نیز بهره می برد و با پشتیبانی از کتاب های صوتی، به کاربر اجازه می دهد از طریق اسپیکر یا هدفون بلوتوث (دستگاه فاقد اسپیکر است) نسخه صوتی کتاب ها را گوش کند.

گفتنی است Kindle Oasis جدید با توانایی برقراری ارتباط از طریق وای فای و شبکه LTE، اوایل آبان ماه با قیمت 248 دلار برای مدل پایه (8 گیگابایتی) به بازار عرضه می شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *