جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمازون اکو بعدی شبیه به هوم‌پاد اپل

آمازون اولین شرکتی بود که واژه اسپیکرهای هوشمند را بر سر زبان‌ها انداخت. این شرکت با ساخت بلندگوهای هوشمند اکو ترند جدیدی در بازار دیجیتال ایجاد کرد و باعث شد که شرکت‌های دیگر هم به فکر ساخت چنین محصولی بی‌افتند. مثلا شرکت گوگل دستگاه گوگل‌ هوم را معرفی کرد و مایکروسافت هم با کورتانا بلندگویهای مختلف می‌سازد. اپل هم همین چند وقت پیش اسپیکر هوشمندی به اسم هوم‌پاد را معرفی کرد.

 

امروز شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که نسل بعدی بلندگوهای هوشمند شرکت آمازون ظاهری شبیه به هوم‌پاد دارند. گفته شده اسپیکر هوشمند جدید باریک‌تر و کوتاه‌تر از مدل قبلی خواهد بود. به همین دلیل به نظر می‌رسد که با چیزی شبیه به هوم‌پاد مواجه باشیم. به احتمال زیاد محصول جدید شرکت آمازون به چند بلندگوی کوچک‌ محهز شده تا بتواند صدای بهتری بخش کند. همچنین بعید نیست که اکو جدید قیمت پایین‌تری در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد. این کار می‌تواند افراد بیشتری را به خرید این بلندگوی هوشمند تشویق کند.

هنوز مشخص نیست که این اسپیکر هوشمند در چه تاریخی معرفی خواهد شد؛ اما بعید نیست که تا قبل از تعطیلات سال ۲۰۱۷ در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *