جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آغاز به کار ایران تله کام 2015

نمایشگاه ایران تله کام 2015 شانزدهمین دوره خود را از فردا شنبه 4 مهر لغایت روز سه شنبه 7 مهرماه 94 به مدت 4 روز با حضور فعالان و کارشناسان حوزه ICT تجربه خواهد کرد.

آغاز به کار ایران تله کام 2015

ایران تلکام 2015 صبح شنبه ساعت 9 با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی و در غیاب دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سفر نیویورک رییس جمهور را همراهی میکند ، افتتاح خواهد شد.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی بیش از 212 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 80 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 18 کشورجهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان خواهند گذارد.
حضور شرکتهای خارجی یا نمایندگی آنان در نمایشگاه امسال از رشد قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته برخوردار است.
همزمان با نمایشگاه کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط استادان، دست اندر کاران و کارشناسان صنعت مخابرات و ارتباطات کشور نیز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ایران تلکام که از آن می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .علاوه بر شرکت های داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند.

 

 

منبع ICTPRESS

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *