جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آتش گرفتن نوت 7 در دست یک کودک

 

متاسفانه مشکل باتری گلکسی نوت 7 یک پسربچه شش ساله را راهی بیمارستان کرد. به گفته مادر این کودک، او در حال تماشای ویدئو در گلکسی نوت 7 بوده که ناگهان گوشی در دستش منفجر می‌شود. دود بلند شده از این موبایل باعث به صدا درآمدن آژیر شده و خانواده هم با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان رساندند.

آتش گرفتن نوت 7 در دست یک کودک

به گفته مادر این کودک، او الان به خانه بازگشته اما از تمام موبایل‌ها به شدت می‌ترسد. مادر این کودک گفته با سامسونگ در تماس است تا از آنها توضیح بخواهد. سامسونگ در تاریخ دوم سپتامبر یک فراخوان کلی را آغاز کرد تا تمام نوت‌های 7 را جمع‌آوری و تعویض کند اما با توجه به فروش 2.5 میلیون دستگاه از این پرچمدار، چنین فراخوانی کار ساده‌ای نیست. همچنین سامسونگ هشدار داد تا دارندگان این موبایل‌ها، دستگاه را خاموش کنند.

این فراخوان بیش از 700 میلیون دلار برای سامسونگ ضرر به همراه داشته است. البته این ضرر مالی فقط برای برگشت موبایل‌ها بوده و ضررهای روحی روانی که به دارندگان وارد شده می‌تواند بیشتر از این‌ها باشد. اتفاقی سامسونگ هم از آن می‌ترسید متاسفانه افتاد. اگر شما هم نوت 7 را خریده‌اید آن را خاموش کنید. سامسونگ شرایط تعویض نوت 7 در ایران را هم اعلام کرده است. اما این هشدار را جدی بگیرید مخصوصا اگر در خانه فرزند کم سن و سال دارید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *